Ik gebruik dat niet...
Zal straks foto's posten maar staat wel in de garage nu en de hemel is staat recht omwille van plaatsgebrek. Dus je ziet niet de "set up"
Onderkant is 20 jaar oud, hemel 15. Dus veel moet ik er niet meer van hebben... Is wel reeds met reflectors.