Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ja, Barcelona heeft echt de scheids nodig. :-s Oh boy, kindjes, ze spelen quasi altijd super goed. De scheids maakt hier een foutje maar dat maakt hen toch niet ineens een ploeg die dat nodig heeft...

Voorlopig wel want zonder die fout was Milan virtueel geplaatst. :)

puni zei:
Het is niet omdat het zelden gefloten wordt, dat het opeens geen overtreding meer is. :)

Die uitspraak zal ik onthouden élke keer Wasyl een speler vast heeft tijdens een corner. En oh, negeer vooral het 2de argument...

puni zei:
Xavi raakte wel niks, Ambrosini gooit zich gewoon over zijn been. Wat niet wegneemt dat dat een overtreding was en ook geel had kunnen zijn. Maar als Nesta geen gele kaart krijgt om met twee voeten vooruit in duel te gaan.. :unsure:

Xavi raakt hem wel degelijk hoor, goed te zien in de herhaling. Ambrosini zet mooi zijn been tussen de bal en Xavi, uitgelokte fout maar wordt meestal wel gegeven.

caoimhin

Legacy Member
Vleis zei:
Toevallig dat het weer op die mongool van een Busquets is..

Het is idd zijn fout dat Nesta graag zijn truitje wil. Moet hij maar zo goed niet zijn.

Utred

Legacy Member
Vreemde penalty, die tweede. Als je zoiets gaat fluiten heb je elke match 12 strafschoppen.
Nuja, Barca loopt de helft van de tijd rond of in hun 16, dan komt dat er op den duur van.

TheRedDevils

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ja, Barcelona heeft echt de scheids nodig. :-s Oh boy, kindjes, ze spelen quasi altijd super goed. De scheids maakt hier een foutje maar dat maakt hen toch niet ineens een ploeg die dat nodig heeft...

Bij de vorige match die ik bekeek kregen ze ook al een goedkope penalty. Kzou beter geen matchen meer bekijken van Barça :unsure:

Hopelijk kan Milan nog eentje scoren voor de spanning.

Radbraker

Legacy Member
Als Barca 2 terechte penalty's krijgt dan is het toch een omgekochte boel, dat weet toch iedereen.

Soit, het moet ook gezegd worden. Prachtig doelpunt van Milan

MrBrightside

Legacy Member
Ik wil zeker niet dat Milan door gaat naar de finale, ik haat Italiaanse ploegen! Maar die tweede penalty was echt onterecht gefloten. Gebeurd duizend keer in een wedstrijd, en de bal ging alles behalve die richting uit. Ik heb de indruk dat de scheidsrechter zich te veel laat beïnvloeden. Over die eerste penalty is dan weer geen discussie. Goed uitgespeeld van Messi, en helemaal terecht gegeven.

Knap hoe Milan de wedstrijd eigenlijk aanpakt. Ze laten hun echt niet zot maken door de Catalanen, en drukken op de momenten dat Barça zelf eens terug op het zadel moet gaan zitten. Heerlijk wedstrijd! Al had het 1-1 moeten staan.

Romelus

Legacy Member
Gavin zei:
Ik mis nog twee posters van de gewoonlijke anti-Barcelonabrigade.


Domme fouten van Milan bij die penalty's. Die eerste is een belachelijke, met de tweede fout kwamen ze in de heenmatch al weg. Dom gewoon.

En ik lees niets over Ibra? Of ga je reageren als hij een mindere pass geeft zoals ik gewend ben?

Silence

Legacy Member
caoimhin zei:
Ik vind dat zever. Fout is fout, je moet helemaal niet eerst even waarschuwen. En die tackle is fout, en hij fluit. Dus wat is het probleem?

En ik vind dit zever, overal is dat zo van 4e provinciale tot 1e nationale dat zelfs als de bal in de lucht is de ref de fase affluit en ze bij hem roept
Nu opeens fluit hij penalty terwijl Nesta hem 30seconden ervoor ook al vasthad, hij was aant wachten om die penalty te kunnen fluiten

En die actie van Xavi had zoals Puni het zegt ook geel moeten zien, zo gaat ge ook nie naar de bal hé ;)

mp4me

Legacy Member
NotoriousP zei:
Voorlopig wel want zonder die fout was Milan virtueel geplaatst. :)

Voorlopig :lol:,stel dat barcelona er nu 10 maakt in de 2de helft dan zijn de volgende argumenten dat zoiets nooit zou gebeurt zijn zonder die penalty :)

Squadra

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ja, Barcelona heeft echt de scheids nodig. :-s Oh boy, kindjes, ze spelen quasi altijd super goed. De scheids maakt hier een foutje maar dat maakt hen toch niet ineens een ploeg die dat nodig heeft...

Dus aangezien ze goed voetbal spelen moeten ze maar gratis penalty's krijgen? Zonder dit is het 1-1 en een eerlijk verloop.

NotoriousP

Legacy Member
mp4me zei:
Voorlopig :lol:,stel dat barcelona er nu 10 maakt in de 2de helft dan zijn de volgende argumenten dat zoiets nooit zou gebeurt zijn zonder die penalty :)

Ja want daar is een sterke correlatie tussen... :ironic:

Wees jij maar braaf stilletjes.

Illcat

Legacy Member
Echt dom van Nesta, van zo'n man verwacht je toch meer.

Beide penalty's zijn terecht. Vamos!!

Romelus

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Jij bent toch echt de opperdwaas he. Ongelofelijk. Ik zou ermee moeten lachen maar om een of andere reden jaag ik me altijd op en staat 't huilen me nader dan 't lachen.

Effe serieus, waarom ben je precies fier? Omdat ze al een paar keer over de middenlijn geraakt zijn en een mooie goal gemaakt hebben?

Ik ben fier omdat ze goed tegenwerk bieden tegen de beste ploeg van de wereld. Had gevreesd dat ze na de heenwedstrijd al uitgeschakeld zouden zijn. Maar het kan nog steeds.

ralleke

Legacy Member
- 50 ste goal voor Messi in CL (nu 51)
- Jongste die dit heeft bereikt, Raul was 28 jaar.
- 14 goals in cl dit seizoen, niemand deed/doet beter.

:bow:

Radbraker

Legacy Member
Romelus zei:
En ik lees niets over Ibra? Of ga je reageren als hij een mindere pass geeft zoals ik gewend ben?

Ibra speelt geweldig imo. Z'n passes/assists kunnen Barca de nek om wringen. Het valt me wel op hoe veel hij telkens buitenspel staat (algemene opmerking)

Utred

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Jij bent toch echt de opperdwaas he. Ongelofelijk. Ik zou ermee moeten lachen maar om een of andere reden jaag ik me altijd op en staat 't huilen me nader dan 't lachen.

Effe serieus, waarom ben je precies fier? Omdat ze al een paar keer over de middenlijn geraakt zijn en een mooie goal gemaakt hebben?

Niet weggespeeld worden is tegen Barcelona al een prestatie:p

Silence

Legacy Member
Eigenlijk ook gek dat Barça opeens een lange hoekschop trapte, elke match zette ze elke stilstaande fase kort :D

Vleis

Legacy Member
caoimhin zei:
Het is idd zijn fout dat Nesta graag zijn truitje wil. Moet hij maar zo goed niet zijn.

Volgens u doet barca blijkbaar nooit iets fout..

Btw, iemand die sympathie heeft voor Busquets kan alleen maar een etter zijn, een andere verklaring heb ik er niet voor (komt van iemand die het spel van barca geweldig vindt).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan