NotoriousP
Legacy Member
Pieter3770 zei:Ja, Barcelona heeft echt de scheids nodig. :-s Oh boy, kindjes, ze spelen quasi altijd super goed. De scheids maakt hier een foutje maar dat maakt hen toch niet ineens een ploeg die dat nodig heeft...
Voorlopig wel want zonder die fout was Milan virtueel geplaatst.

puni zei:Het is niet omdat het zelden gefloten wordt, dat het opeens geen overtreding meer is.![]()
Die uitspraak zal ik onthouden élke keer Wasyl een speler vast heeft tijdens een corner. En oh, negeer vooral het 2de argument...
puni zei:Xavi raakte wel niks, Ambrosini gooit zich gewoon over zijn been. Wat niet wegneemt dat dat een overtreding was en ook geel had kunnen zijn. Maar als Nesta geen gele kaart krijgt om met twee voeten vooruit in duel te gaan..![]()
Xavi raakt hem wel degelijk hoor, goed te zien in de herhaling. Ambrosini zet mooi zijn been tussen de bal en Xavi, uitgelokte fout maar wordt meestal wel gegeven.

,stel dat barcelona er nu 10 maakt in de 2de helft dan zijn de volgende argumenten dat zoiets nooit zou gebeurt zijn zonder die penalty 

