Runkle
Legacy Member
Meireles is weer aant falen, Terry met al zijn ervaring is achterlijk en Ramires is een beest. Meer valt er niet te zeggen over chelsea in de eerste helft, tweede helft zal nog leuk worden met die man minder
.
@iedereen die zegt dat Terry geen rood verdient, Dafuq? Zet zen knie ff in de rug van een tegenspeler waar geen bal in de buurt is. Dat is gewoon rood.
.@iedereen die zegt dat Terry geen rood verdient, Dafuq? Zet zen knie ff in de rug van een tegenspeler waar geen bal in de buurt is. Dat is gewoon rood.

.
