Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Meireles is weer aant falen, Terry met al zijn ervaring is achterlijk en Ramires is een beest. Meer valt er niet te zeggen over chelsea in de eerste helft, tweede helft zal nog leuk worden met die man minder :sop:.

@iedereen die zegt dat Terry geen rood verdient, Dafuq? Zet zen knie ff in de rug van een tegenspeler waar geen bal in de buurt is. Dat is gewoon rood.

sharpshot

Legacy Member
waffel zei:
Ik kan de commentator wederom niet meer aanhoren, dat Barca geheil T_T

geheil? :unsure:

maar tis wel juist wat je zegt. Daarom ben ik Barca stinkend moe, ook door de FB fannetjes enzo, ziek wordt ik ervan!

Bluto

Legacy Member
Chelsea is wel superefficiënt. Messi heeft toch weer een aantal kansen gemist.

Gavin

Legacy Member
Snoeckers zei:
Meireles is weer aant falen, Terry met al zijn ervaring is achterlijk en Ramires is een beest. Meer valt er niet te zeggen over chelsea in de eerste helft, tweede helft zal nog leuk worden met die man minder :sop:.
Ik moet zeggen dat ik Cole toch ook héél goed vind vandaag. Vond ik nu toch al een tijdje aan het sukkelen maar Cuenca of wie dan ook geraakt er haast niet voorbij aan die kant, sterk.

Patat

Legacy Member
Terry heeft m'n avond weer verkloot. Supporterde eerst nog voor Chelsea, nu dus maar noodgedwongen voor Barca. Met zo'n faalactie ben je mij kwijt. Zoveel ervaring en dan heel die wedstrijd uit handen geven. Achterlijke

camino

Legacy Member
waffel zei:
Ik kan de commentator wederom niet meer aanhoren, dat Barca geheil T_T

Amen en in de studio barca fan degryse en den vliegenvanger.
Ze konder er weer geen beter vinden.

Tsommy

Legacy Member
goal van ramires is wel echt nice. Die speelt dit seizoen echt wel goed. In het begin had hij het moeilijk in de EPL en werd hij veel van de bal gezet en overpowered maar hij doet het al lang goed.

Roald

Legacy Member
Fijne helft nog, mooie goaltjes nog wel. Terecht rood imo, maar sinds wanneer valt ge op de grond en grijpt ge naar uw benen dan? Maar toch terecht rood, gewoon dom van Terry.

Flawless

Legacy Member
Tsommy zei:
goal van ramires is wel echt nice. Die speelt dit seizoen echt wel goed. In het begin had hij het moeilijk in de EPL en werd hij veel van de bal gezet en overpowered maar hij doet het al lang goed.

En die is maar 79 op FIFA, schandalig :x

Carrion

Legacy Member
Bluto zei:
Chelsea is wel superefficiënt. Messi heeft toch weer een aantal kansen gemist.

Superefficiënt? 95% van hun kansen is de bal door Cech gewoon naar de tegenoverstaande 16 meter te vlammen en hopen dat die bal goed terecht komt. Efficiënt kunt ge pas zijn als ge acties maakt en nie op geluk die bal naar voor zit te knallen.

Runkle

Legacy Member
Gavin zei:
Ik moet zeggen dat ik Cole toch ook héél goed vind vandaag. Vond ik nu toch al een tijdje aan het sukkelen maar Cuenca of wie dan ook geraakt er haast niet voorbij aan die kant, sterk.

Cole is inderdaad sterk bezig, die heeft heus wel al goede matchen gespeeld (vooral defensief dan, aanvallend is het meer lolwut).
Maar dat Barca ging scoren was al te denken vanaf dat Bosingwa erop kwam. Cahill speelde vorige week een ijzersterke match en dan moet die vervangen worden door unibrow... dan krijg je gewoon problemen.


Carrion zei:
Superefficiënt? 95% van hun kansen is de bal door Cech gewoon naar de tegenoverstaande 16 meter te vlammen en hopen dat die bal goed terecht komt.

Efficiëntie heeft dan ook alles te maken met hoe de goal is opgebouwd.
En deze goal was uiteraard gemaakt doordat Cech uittrapte, net zoals 95% van hun goals in de CL en BPL.

Serieus, die Chelsea flamers beginnen hier serieus men strot uit te hangen. Akkoord dat ge geen fan zijt van hoe ze tegen barca spelen (ik ook niet) maar ge moet niet doen alsof ze niet anders kunnen. Dat getuigt gewoon van onwetendheid.

$uB^

Legacy Member
Kan ook nie echt volgen hoor, Terry onterecht rood? Djeez, moest dit in een duel gebeuren, kun je het nog daarop steken maar gewoon hem een 'kniestoot' geven ... Moet altijd rood zijn! Wel dom van Terry eigenlijk, ma soit ...

Goal van Ramires was eigenlijk wel prachtig hoor, echt dikke goal!

Maar ik denk (hoop!) dat het moeilijk zal worden voor Chelsea en dat Barca zal doorduwen (natuurlijk, ze kunnen niet anders). Hopelijk 4-1 want met 3-1 zijde nooit zeker (en met dat Chelsea maar in blessuretijd scoort ...).

Anyway, mij weer mateloos aant ergeren aan Drogba, Busquets omspeelt hem vlotjes, Drogba loopt zelf tegen Busquets en dan nog wa Busquets gaan uitdagen, alsof ie een fout maakte ...

(Maar .. We mogen ook niet blind zijn en die 2 kansen dat Messi kreeg, moeten er toch in. Valt mij op dat hij nu gewoon vlug schiet waar hij anders altijd even wacht en dan droog in de hoek plaatst ...)

Jonas89

Legacy Member
Tsommy zei:
goal van ramires is wel echt nice. Die speelt dit seizoen echt wel goed. In het begin had hij het moeilijk in de EPL en werd hij veel van de bal gezet en overpowered maar hij doet het al lang goed.

Idd, heeft hem goed herpakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan