Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boromir zei:Jaja, Mooi zo, George! 6/6 zo goed als binnen, voor de rust!
Waar zijn al die GL-haters nu???
WAAR?
dragjeh zei:Haha idd
Een zeer matig begin, maar nu duidelijk overwicht voor de Duivels. En was het al paar keer aan het denken dat Chadli zijn goal verdiende, bij deze.
Zelfs Ciman speelt redelijk! Wel grappig hoe hij er met zijn belabberde voorzet (te hard zoals zo vaak) een corner uitpuurde.
Trebby zei:weense wonderavond? jezus wat een dramatisering

Boromir zei:Jaja, Mooi zo, George! 6/6 zo goed als binnen, voor de rust!
Waar zijn al die GL-haters nu???
WAAR?
rustig man.
4 juni zeker?Booster zei:als we dit nog weggeven, eet ik mijn schoen op![]()

Unrealiac zei:Hahahha, goei punt van Joos![]()
Bluto zei:Goei punt van Joos? Zeer zeldzaam. Wat was het juist?

Bosvos zei:Aaaah Wilmots is daar ook zie, die miste ik nog
Die mix van Duits, Frans en Nederlands is altijd leuk om te horen![]()
wakel zei:Hopelijk krijgen de Belgen toch minstens 40 000 tickets beschikbaar tegen Turkije. Zou maar normaal zijn.