Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
MrFlava- zei:
Aangezien het EK start binnen 1 week denk ik toch dat ze met hun A ploeg gaan starten?

Op een week van een het EK ga je denk ik toch niet teveel sleutelspelers met een risico voor een blessure opstellen.

MrFlava-

Legacy Member
MrBrightside zei:
Op een week van een het EK ga je denk ik toch niet teveel sleutelspelers met een risico voor een blessure opstellen.

Klopt ook,maar ik denk dat ze eerder vroege wissels gaan uitvoeren dan de basis spelers niet te laten spelen.

mtm

Legacy Member
Carrion zei:
Iemand die eigenlijk weet of de Engelsen met hun goei ploeg afkomt of met een B-elftal?

Hun beste ploeg, waarbij op 3 posities nog een paar spelers met elkaar in balans liggen.


Welbeck start vandaag, maar normaal gezien wordt Carroll de spits op het EK. Qua flanken wordt het kiezen tussen Downing en Ox op links, en Milner en Walcott op rechts.

ShRule

Legacy Member
b276199f-fb4e-a817.jpg


Haar reactie op mn antwoord..biaaatch

chomo

Legacy Member
Ze moeten nu idd. met Caroll diep spelen aangezien Rooney geschorst is (al kunnen die daarna wsl. wel samenspelen) voor de groepsfase. Voor de rest lijken voor mij Heart, A. Cole, Terry, Cahill, Gerrard, Johnson, A. Young & Parker zekerheden. Dan heb je nog enkele posities in te vullen waarvoor wel wat spelers in aanmerking komen. Defensief zit het bij Engeland wel snor denk ik maar of ze voldoende creativieit in huis hebben om grote ploegen pijn te doen daar heb ik mijn twijfels bij. Kben trouwens echt gedegouteerd dat Lamps er niet bij is... Als er een speler is die het echt pokkehard verdiend om daar te staan zal hij het wel zijn.

MvP

Legacy Member
Zalig toch zo'n sfeer en verbondenheid onder de fans. Alleen daarvoor al wilt ge ons team naar het wk. Tijdens het vorige tornooi stond heel onze basischool op zijn kop. Lessen afschaffen om naar de match te kijken, radio's en televisie's op de speelplaats en de refter. Uniform werd vervangen door truitjes van de duivels. Heerlijk toch.

Rikie

Legacy Member
MvP zei:
Zalig toch zo'n sfeer en verbondenheid onder de fans. Alleen daarvoor al wilt ge ons team naar het wk. Tijdens het vorige tornooi stond heel onze basischool op zijn kop. Lessen afschaffen om naar de match te kijken, radio's en televisie's op de speelplaats en de refter. Uniform werd vervangen door truitjes van de duivels. Heerlijk toch.

² :D

Kiiilerke

Legacy Member
MvP zei:
Zalig toch zo'n sfeer en verbondenheid onder de fans. Alleen daarvoor al wilt ge ons team naar het wk. Tijdens het vorige tornooi stond heel onze basischool op zijn kop. Lessen afschaffen om naar de match te kijken, radio's en televisie's op de speelplaats en de refter. Uniform werd vervangen door truitjes van de duivels. Heerlijk toch.

bij ons ook :p

WolCoM

Legacy Member
Int begin mochten we nog niet kijken, dan maar met oortjes in onze truien via de mouw luisteren tijdens de lessen. Good times.

Klopgeest

Legacy Member
En de leerkracht die de tv uittrok omdat we te rumoerig waren en hem in het leraarslokaal zette. Daardoor de goal van Wilmots niet live kunnen zien jammer genoeg.. :p Tijden!

Foose

Legacy Member
Durin zei:
+ rep

Ik had gerarandeerd mijn tv opgezet in de 85e minuut anders :applause:

Wow idd, same here. Dat moetek straks al bijna bellen voor ne pizza :p

@hierboven: idd! Ik heb wel de goal van Walem live gezien op school :love:

Jepjep

Legacy Member
Ik verdien wel erkenning voor het feit dat ik zo veel mensen heb gewaarschuwd dat de wedstrijd eerder begint. Promotie tot moderator is wel op zijn plaats.

mojojojo

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik verdien wel erkenning voor het feit dat ik zo veel mensen heb gewaarschuwd dat de wedstrijd eerder begint. Promotie tot moderator is wel op zijn plaats.

Als ze nu op hun neus krijgen had je ons wel van een slecht humeur kunnen besparen door te zwijgen!

somfortiwan

Legacy Member
mojojojo zei:
Als ze nu op hun neus krijgen had je ons wel van een slecht humeur kunnen besparen door te zwijgen!

Jep, als België verliest, insta ban!
En dan maar denken dat België vandaag een match zonder inzet speelt!

BeeLz

Legacy Member
Ben heel content dat Wilmots eens iets nieuws probeert op het middenveld. Ik heb er natuurlijk wel mijn twijfels aan aangezien het zonder echt DM is maar daarvoor dienen oefenmatchen. Op zich is het mogelijk om zo te spelen als Witsel en Fellaini gedisciplineert spelen. Dembele speelt sowieso heel laag en heeft een goede tackle dus Fellaini kan regelmatig mee gaan.

Foose

Legacy Member
Ik ben al blij dat we tenminste experimenteren in die aanvalslinie. Georges, aka Mac The Wife, was zo bang als nen haas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan