Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foose

Legacy Member
Blessé, want die Renard komt nog niet tot aan de enkels van Gillet. Heb het al eens gezegd, liever Schollen dan :p

CisnerosIsGod

Legacy Member
mojojojo zei:
voor de gelegenheid nekeer ons volkslied vanbuiten geleerd, na 20 levensjaren :p Nu bennek nen echten die hard!
Voor Vorst, voor vrijheid en voor recht!

Allez les Belges!

Anoniem15

Legacy Member
NemesisBE zei:
Klopt, en ik denk dat het toen maar 2-1 stond als ik het goed voorheb. Toen was ik 8 jaar en kheb toen voor de eerste keer in m'n leven gevloekt denk ik :p

Ik was er 9. Ik herinner me ook die belachelijke quiz "Go West" nog.

"Goo west, mag men vrouw ook mee" :lol:

Toen zaten er zelfs nog Antwerp spelers in de selectie...

Fanniwan

Legacy Member
Ik hoop dat hij uitpakt met een 3-mans verdediging... achteruit kruipen tegen de Engelsen heeft geen zin... aanvalleuuuhhh! :)

Anoniem04

Legacy Member
Ik hoop dat we nu niet hard afgaan na al dat "best team not at Euro 2012" gedoe. :unsure:

Thorazer

Legacy Member
Allemaal zo positief ik ook maar laat ons hopen dat het weer niet met een sisser afloopt :)

pina

Legacy Member
ik denk dat we gewoon weer met beide voetjes op de grond zullen staan na deze match. Is nu elke keer weer dat we zelf lyrisch doen en ervoor zorgen dat de tegenstander met bloemen naar de Duivels gooien. Maar na de match is het altijd weer dezelfde ontgoocheling en ontnuchtering dat we toch niet zo goed zijn als we voor de match denken.

WolCoM

Legacy Member
pina zei:
ik denk dat we gewoon weer met beide voetjes op de grond zullen staan na deze match. Is nu elke keer weer dat we zelf lyrisch doen en ervoor zorgen dat de tegenstander met bloemen naar de Duivels gooien. Maar na de match is het altijd weer dezelfde ontgoocheling en ontnuchtering dat we toch niet zo goed zijn als we voor de match denken.

Sad but true. Heb bij de meeste matchen ook zo'n gevoel achteraf en toch iedere keer der vol in blijven geloven he de volgende match. ^^

pina

Legacy Member
gvd he, het is ons echt niet gegund om eens met ons vast centrale duo te spelen

antHraxx

Legacy Member
Ongelooflijk. Dan heb je Kompany, Vertonghen, Vermaelen, Lombaerts, Van Buyten, Alderweireld die allemaal uit de voeten kunnen op de CV, beland je daar met een Simons...

pina

Legacy Member
En wat is er met Lombaerts? Ik hoop dat er gewoon geen alternatief is om iemand anders te plaatsen dan Simons?
Ik zou toch graag Defour gezien hebben met witsel en fellaini op het middenveld. Of desnoods nog met dembele erbij :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan