Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor Vorst, voor vrijheid en voor recht!mojojojo zei:voor de gelegenheid nekeer ons volkslied vanbuiten geleerd, na 20 levensjarenNu bennek nen echten die hard!
NemesisBE zei:Klopt, en ik denk dat het toen maar 2-1 stond als ik het goed voorheb. Toen was ik 8 jaar en kheb toen voor de eerste keer in m'n leven gevloekt denk ik![]()
Wonkelrijm zei:Ik was er 9. Ik herinner me ook die belachelijke quiz "Go West" nog.
"Goo west, mag men vrouw ook mee"![]()
Toen zaten er zelfs nog Antwerp spelers in de selectie...

pina zei:ik denk dat we gewoon weer met beide voetjes op de grond zullen staan na deze match. Is nu elke keer weer dat we zelf lyrisch doen en ervoor zorgen dat de tegenstander met bloemen naar de Duivels gooien. Maar na de match is het altijd weer dezelfde ontgoocheling en ontnuchtering dat we toch niet zo goed zijn als we voor de match denken.
Nu geloof ik er al 50% minder is met Simons als CV...antHraxx zei:
To be confirmed, en het is bevestigd. Bah!