Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is

*edit*
Januzaj: 'Mijn vader kiest het land'

Adnan Januzaj, het Belgisch-Kosovaarse wonderkind van Manchester United, heeft een interview gegeven op de Kosovaarse televisie. Hij sprak over zijn club, maar kwam ook even terug op de kwestie rond zijn toekomstige nationale ploeg. "Het is mijn vader die kiest voor welk land ik uitkom, dus ik luister naar hem", aldus de 18-jarige Belg met Kosovaarse ouders.

zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan

Irriducibili

Legacy Member
Re@V0r zei:
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is

Klasbak, met momenten denk ik echt: wow, die speelt niemand uit de nationale ploeg.
De week nadien is het dan weer helemaal omgekeerd. Nog wat wisselvallig.

Wilmots is nu niet bepaald een fan van spelers met zijn mentaliteit.

Ben er wel zeker van dat het nog goed komt met Cavanda.

Xeo Pablo

Legacy Member
ik wil nog wel eens zien dat het nog altijd kosovo blablabla is als hij op het einde van het seizoen een uitnodiging voor onze wk selectie krijgt

rizla +

Legacy Member
Xeo Pablo zei:
ik wil nog wel eens zien dat het nog altijd kosovo blablabla is als hij op het einde van het seizoen een uitnodiging voor onze wk selectie krijgt

Na afgelopen week lijkt me dat ge papa Januzaj der moet bijpakke en dat weet ik nog zo niet. Troubles ahead.. Moest die jongen voor België kiezen zou ik dat gezien z'n kwaliteiten geweldig vinden, maar dan zou de staff er op een of andere manier moeten in slagen vooral papa aan banden te houden vrees ik. Ik zie het zo gebeuren dat ie zich gaat bemoeien moest zijn zoon een keer niet spelen ofzo.. Lijkt me gene gewone. Balkanees..wie weet waar die allemaal is doorgegaan.. Zoon welkom ok, maar grote muil en eisen vati thuislaten. Anders gewoon thuisblijven.

Général Zantas

Legacy Member
Tijd genoeg, voor Engeland komt hij pas in aanmerking over 5 jaar en Kosovo wordt voorlopig toch niet erkend. Laat die maar beetje uitrazen, voor het WK hebben we hem toch niet nodig.

ariane

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Komen er nog nieuwe shirts eigenlijk?

Ja, een maand (ofzoiets) voor het WK begint komen de nieuwe shirts uit.. Als je er nog geen hebt, zou ik nog gewoon wachten..

MvP

Legacy Member
ariane zei:
Ja, een maand (ofzoiets) voor het WK begint komen de nieuwe shirts uit.. Als je er nog geen hebt, zou ik nog gewoon wachten..
Hebt ge daar een bron van?

Wilcao

Legacy Member
En hopelijk geen Burrda, want dat contract loopt af in juni volgend jaar geloof ik?

Newboy

Legacy Member
Re@V0r zei:
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is

*edit*


zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan

Sorry maar als het zo is bij uw thuis... Mij werd altijd geleerd respect voor uw ouders. Adnan zelf zal ook wel zijn mening hebben en als hij die van zijn vader wil volgen, het zij zo.

En het is nu niet zo dat Adan daar zo slecht is van geworden om de beslissingen van zijn vader te volgen. Op 18 jarige leeftijd basisspeler van Man U en net een dik contract van 5 seizoenen getekend.

J.Brown

Legacy Member
Ik droom nog steeds van Adidas truitjes voor de Rode Duivels. De huidige truitjes zijn hoogwss de lelijkste truitjes ooit.

Fizmo

Legacy Member
Ik vind de huidige truitjes net mooi. Beste die we gehad hebben. Heb me er zelf vorige week één aangeschaft omdak vrees dat de volgende veel minder zullen zijn!

ariane

Legacy Member
J.Brown zei:
Ik droom nog steeds van Adidas truitjes voor de Rode Duivels. De huidige truitjes zijn hoogwss de lelijkste truitjes ooit.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, van de huidige kern zijn enkel witsel en Gillet (mss Van Buyten ook maar volgens mij niet meer persoonlijk want die draagt nog schoenen van enkele seizoenen terug) gesponsord door Adidas.
Dit terwijl Nike "dé" hofleverancier van de rode duivels is: buiten Kompany, Fellaini (Warrior) en Pocognoli (Puma) draagt de rest allemaal Nike schoenen. Ik hoop dus ook echt op Nike :p

Re@V0r

Legacy Member
Newboy zei:
Sorry maar als het zo is bij uw thuis... Mij werd altijd geleerd respect voor uw ouders. Adnan zelf zal ook wel zijn mening hebben en als hij die van zijn vader wil volgen, het zij zo.

En het is nu niet zo dat Adan daar zo slecht is van geworden om de beslissingen van zijn vader te volgen. Op 18 jarige leeftijd basisspeler van Man U en net een dik contract van 5 seizoenen getekend.

mij werd ook altijd geleerd respect te hebben voor mijn ouders en dat heb ik ook... maar wat ik in mijn carrière doe is mijn zaak en mijn keuze
of zegt uw vader waar ge moet gaan werken en welke keuzes je moet maken?

er is trouwens nog altijd een verschil tussen respect hebben voor uw vader en luisteren naar wat zijn mening is... en gewoon niks te zeggen hebben en moeten doen wat hij zegt

denk je trouwens dat zijn vader er slechter van geworden is door dat nieuw contract te tekenen? ;)
het is dan wel zijn zoon en ik twijfel er niet aan dat hij het beste met hem voor heeft, maar vergeet ook niet dat hij in die zaak gewoon zijn manager is en er gerust ook dik zijn zakken mee vult

rizla +

Legacy Member
Wilcao zei:
En hopelijk geen Burrda, want dat contract loopt af in juni volgend jaar geloof ik?

J.Brown zei:
Ik droom nog steeds van Adidas truitjes voor de Rode Duivels. De huidige truitjes zijn hoogwss de lelijkste truitjes ooit.

O no.. :D De adidas modellen met dat burlington motief ('84) waren ongenaakbaar op dat vlak, samen met die van USA '94. Nu komt 2014 wat ook eindigd op een '4 :cry:

Fizmo zei:
Ik vind de huidige truitjes net mooi. Beste die we gehad hebben. Heb me er zelf vorige week één aangeschaft omdak vrees dat de volgende veel minder zullen zijn!


Burrda was in het begin steenlelijk, maar de huidige modellekes zijn (idd) toch mooi? Passen op een of andere manier ook goed bij het elftal en haar 'periode'. De zwarte uitrusting werd door supps uit de hele wereld zelfs een keer uitgeroepen tot mooiste dacht ik.. . (sommigen vinden Lukaku in het zwarte tenue helemaal angstaanjagend worden :p).


Zelf was ik altijd voorstander van adidas omdat ik dat gewoon een heel erg mooi merk vind. Maar in feite maakt het niets uit. Nike, burrda, als ze maar mooi zijn. Sober vind ik mooi, dus eigenlijk wel straf dat ik de huidige knap vind :/. Alleen het oversized embleem pikt een beetje. Van mij mag het iets worden als dacuba hier liet zien onlangs. Met de oeroude Brabantse leeuw als embleem.. maar helaas.. . Hoe dan ook, over smaken valt niet te discussiëren natuurlijk. Wat voor de ene mooi is zal een ander maar niets vinden.. Maar dat er nieuwe komen lijkt wel zeker. (ook zonder bron, gwn de traditie)

Thorazer

Legacy Member
Respect voor mijn ouders zal ik altijd hebben maar mijn leven laten commanderen?

No way , je bent zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt ik je leven.

Ouders mogen raad geven maar dwingen om een keuze te maken dat hun uitkomt kan ik nooit goedkeuren.

Als hij zelf kiest voor Kosovo of een ander land dan zij het zo maar het moet wel zijn keuze zijn.

ariane

Legacy Member
Je hebt gelijk maar in kosovo en die landen is er ook een andere cultuur op dat vlak.
Daar is het van te luisteren of anders krijgt ge een pak rammel denk ik..
Die pa zal hem altijd kort gehouden hebben en hij is zijn pa dankbaar voor alles, bijgevolg ook zijn manager. Veel heeft hij ni te zeggen vrees ik.
Vandaag toch weer een opvallende match gespeeld + basisplaats.. Daar was het toch altijd om te doen.
We zullen bij de oefenmatchen in november het wel te weten komen, niemand heeft een idee wat er in dat koppeke zich afspeelt

SPARTAN

Legacy Member
Eventjes terzijde. Op Albanese forums zijn er ook heel wat stemmen te horen die het gedrag van vader Januzaj helemaal afbreken wegens zijn arrogantie en piraatgedrag. Naart schijnt maakt die vader er echt opbodgevecht van.

Tuninboy

Legacy Member
Ach, Wilmots heeft een signaal gegeven. Nu is het aan hem of zijn vader. Meer hoeft er niet meer over gezeverd worden. Als hij naar het WK wil,na een goed seizoen bij Man Und, heeft hij natuurlijk weinig keuze meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan