Re@V0r
Legacy Member
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is
*edit*
zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is
*edit*
Januzaj: 'Mijn vader kiest het land'
Adnan Januzaj, het Belgisch-Kosovaarse wonderkind van Manchester United, heeft een interview gegeven op de Kosovaarse televisie. Hij sprak over zijn club, maar kwam ook even terug op de kwestie rond zijn toekomstige nationale ploeg. "Het is mijn vader die kiest voor welk land ik uitkom, dus ik luister naar hem", aldus de 18-jarige Belg met Kosovaarse ouders.
zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan


De adidas modellen met dat burlington motief ('84) waren ongenaakbaar op dat vlak, samen met die van USA '94. Nu komt 2014 wat ook eindigd op een '4 