Jonas89
Legacy Member
Tuninboy zei:Is Doodgeslagen Franky cohost vandaag ?
Yep
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuninboy zei:Is Doodgeslagen Franky cohost vandaag ?
Jonas89 zei:
Als ge de sterkste elftallen van beide ploeg naast elkaar legt en er 1 ploeg van maakt, staan Modric, Srna en Mandzukic al sowieso in de basis. Strinic en Lovren zouden ook heel dicht bij een basisplaats staan (vandaag zouden ze er beide gewoon in staan gezien Kompany en Vermaelen er ni bij zijn). Kovacic is ni slechter dan Defour ofzo, Rakitic is ni slecht, Halilovic is een toptalent, Vrsaljko is ook beter dan al onze rechtsbacks. Net zoals Servië heel veel talent, binnen 2-3 jaar zijn die beide terug toplanden.zizou10 zei:Dan heb je geen inzicht in de kwaliteiten van jullie selectie. Qua verdedigers kan Kroatië niet tippen aan de Belgen, qua middenveld op Modric na ook niet, aanval idem dito. En ze hebben absoluut grote talenten met Kovacic en Halilovic, maar die zijn 19 en net 17, die gaan het verschil vanavond niet maken denk ik, al weet je het natuurlijk nooit.
Philharmoniker zei:Vandaag eerste pandoering voor Wilmots, 4-0 .
Lode16 zei:lol wat doet den elio daar?![]()
Lode16 zei:lol wat doet den elio daar?![]()
dacuba zei:Iemand streamke?
dacuba zei:Werkt ni voor het buitenland ffs.