Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babaluna

Legacy Member
Conclusie van de wedstrijd :

-The Special one moet dringend op Spitsencursus

Black

Legacy Member
Ben ook tevreden dat ze het hebben kunnen klaren en we dus naar Brazilië kunnen.
Ik begrijp niet dat sommigen liever voor een bijeengekochte buitenlandse ploeg supporteren dan voor spelers uit eigen streek en land.

Als we maar kunnen zagen!

Ik vind wel dat de duivels eens meer initiatief mogen nemen in wedstrijden nu en minder op de counter moeten spelen. Nog niet echt een match gezien waarin de duivels constant de bal hadden en het aanvallen regende. Vaak teveel slordigheden op het einde die er echt uitmoeten tegen Brazilië. Dan brengen we de beker mee naar huis!

camino

Legacy Member
Black zei:
Ben ook tevreden dat ze het hebben kunnen klaren en we dus naar Brazilië kunnen.
Ik begrijp niet dat sommigen liever voor een bijeengekochte buitenlandse ploeg supporteren dan voor spelers uit eigen streek en land.

Als we maar kunnen zagen!

Ik vind wel dat de duivels eens meer initiatief mogen nemen in wedstrijden nu en minder op de counter moeten spelen. Nog niet echt een match gezien waarin de duivels constant de bal hadden en het aanvallen regende. Vaak teveel slordigheden op het einde die er echt uitmoeten tegen Brazilië. Dan brengen we de beker mee naar huis!

Nu lig ik helemaal strijk, waarvoor dank, mijne avond is goed nu.

Soit; ik ben voor 2 dingen wel content; 1) Wilmots

2)

tSRmN9q.jpg

Wilcao

Legacy Member
mtm zei:
Witsel is gewoon de speler die het eerst op mijn blad zou staan. Geen Kompany, Hazard of De Bruyne. Klasse te over.

Helemaal mee eens. Wat een speler! Zo een zonde dat hij in Rusland zit.

Black

Legacy Member
camino zei:
Nu lig ik helemaal strijk, waarvoor dank, mijne avond is goed nu.

Soit; ik ben voor 2 dingen wel content; 1) Wilmots

Svs gaat ge nog beweren dat België de beste voetbal speelt van de wereld, evengoed als dat van Real zeker ;)
Voor zo'n wereldploeg brengen we toch vrij 'saaie' matchen vind ik. Maar goed, enkel het resultaat telt natuurlijk.

camino

Legacy Member
Black zei:
Svs gaat ge nog beweren dat België de beste voetbal speelt van de wereld, evengoed als dat van Real zeker ;)
Voor zo'n wereldploeg brengen we toch vrij 'saaie' matchen vind ik. Maar goed, enkel het resultaat telt natuurlijk.

Met wat jij hier allemaal afkomt man in een topic vd rode duivels?

Tuninboy

Legacy Member
camino zei:
Nu lig ik helemaal strijk, waarvoor dank, mijne avond is goed nu.

Soit; ik ben voor 2 dingen wel content; 1) Wilmots

2)

tSRmN9q.jpg

Gade na brazil Camino ? Daar is wel gene weg over land naartoe he.

Black

Legacy Member
camino zei:
Met wat jij hier allemaal afkomt man in een topic vd rode duivels?

In een topic van de rode duivels is het dus verboden een eigen mening of analyse te geven van de gespeelde match(en) ?

camino

Legacy Member
Black zei:
In ene topic van de rode duivels is het dus verboden een eigen mening of analyse te geven van de gespeelde match(en) ?

Wtf, herlees nog zelf eens uw laatste 2 posts.

CobraX

Legacy Member
Jonas89 zei:
Tevreden dat 'we' naar Brazilië gaan, maar toch kan ik niet supporteren voor België zoals ik dat doe voor SVZW of Chelsea, ik weet niet hoe dat komt maar ik t'is nu zo. Pasop ben geen vlaams blokker of nva'er...

Misschien dat club voetbal elke week is en de RD niet ? Nog iemand zo ?

Same. Als Anderlecht verliest (zeker als het onverdiend is) dan ben ik kwaad/slechtgezind/gedegouteerd... Als de Rode Duivels verliezen, is het gewoon "jammer". Meer dan een "YES" en de daarbij horende korte adrenalinestoot kon er bij mij dan ook niet vanaf vanavond.

h0pje

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Aan 95% van de Belgische supporters: where were you when we were shit...

Sorry, ik zal nooit meer voor de Rode Duivels supporteren zonder jouw goedkeuring :'(

OT: JOEPIE

Shakez

Legacy Member
Bij mij geldt vooral het landgevoel bij de grote toernooien. Veel vrienden die weinig voor voetbal voelen, zijn nu bij de eersten die recht springen als België scoort. Voor het voetbal zelf ga je toch niets beter te zien krijgen dan in de PL, La Liga of CL.

ShRule

Legacy Member
Vandaag toch minder euforisch dan bij de vorige matchen. Mja das omdat ik wist dat we voor 99% geplaatst zijn.

Black

Legacy Member
camino zei:
Wtf, herlees nog zelf eens uw laatste 2 posts.

Ik zeg enkel hetgeen ge in het andere topic dan herhaalt. Belgie plaatst zich wel, maar niet tegen de beste tegenstanders.

En het voetbal dat we brengen is secuur, maar niet om van achterover te vallen. Het laatste vind ik dan jammer als ge kijkt naar het potentieel van de ploeg.


Ben ik dan zo onduidelijk????

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Antwerp is oneindig keer belangrijker dan België. Blij dat ze het goed doen, maar ga er mijn slaap niet voor laten

Gij zat dus bij uw 95%?

Das dan weer uitgeklaard zie!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan