Cuth
Legacy Member
zizou10 zei:Gefeliciteerd hier iedereen![]()
Onze verdienste is enorm!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zizou10 zei:Gefeliciteerd hier iedereen![]()
Black zei:Ben ook tevreden dat ze het hebben kunnen klaren en we dus naar Brazilië kunnen.
Ik begrijp niet dat sommigen liever voor een bijeengekochte buitenlandse ploeg supporteren dan voor spelers uit eigen streek en land.
Als we maar kunnen zagen!
Ik vind wel dat de duivels eens meer initiatief mogen nemen in wedstrijden nu en minder op de counter moeten spelen. Nog niet echt een match gezien waarin de duivels constant de bal hadden en het aanvallen regende. Vaak teveel slordigheden op het einde die er echt uitmoeten tegen Brazilië. Dan brengen we de beker mee naar huis!
mtm zei:Witsel is gewoon de speler die het eerst op mijn blad zou staan. Geen Kompany, Hazard of De Bruyne. Klasse te over.
camino zei:Nu lig ik helemaal strijk, waarvoor dank, mijne avond is goed nu.
Soit; ik ben voor 2 dingen wel content; 1) Wilmots

Black zei:Svs gaat ge nog beweren dat België de beste voetbal speelt van de wereld, evengoed als dat van Real zeker
Voor zo'n wereldploeg brengen we toch vrij 'saaie' matchen vind ik. Maar goed, enkel het resultaat telt natuurlijk.
camino zei:Nu lig ik helemaal strijk, waarvoor dank, mijne avond is goed nu.
Soit; ik ben voor 2 dingen wel content; 1) Wilmots
2)
![]()
camino zei:Met wat jij hier allemaal afkomt man in een topic vd rode duivels?
Black zei:In ene topic van de rode duivels is het dus verboden een eigen mening of analyse te geven van de gespeelde match(en) ?
Duffman- zei:
Jonas89 zei:Tevreden dat 'we' naar Brazilië gaan, maar toch kan ik niet supporteren voor België zoals ik dat doe voor SVZW of Chelsea, ik weet niet hoe dat komt maar ik t'is nu zo. Pasop ben geen vlaams blokker of nva'er...
Misschien dat club voetbal elke week is en de RD niet ? Nog iemand zo ?
Antwerp1 zei:Aan 95% van de Belgische supporters: where were you when we were shit...
camino zei:Wtf, herlees nog zelf eens uw laatste 2 posts.
Antwerp1 zei:Antwerp is oneindig keer belangrijker dan België. Blij dat ze het goed doen, maar ga er mijn slaap niet voor laten