puni
Legacy Member
Wilcao zei:Ik vraag me eigenlijk af wat meer vernederend is. Af worden gemaakt met forse cijfers of met 4-0 - 5-0 verliezen tegen een ploeg dat zich inhoudt om u niet te vernederen, omdat ge rot slecht zijt.
Waarom zou dat vernederend zijn als ge weet dat er zo'n kwaliteitsverschil is tussen de twee ploegen? Imo kunt ge pas echt van vernederen spreken als het over twee iet of wat gelijkwaardige tegenstanders gaat.
En u inhouden bij 4-0 of 5-0 heeft niks te maken met al dan niet professioneel bezig zijn. Dat is naar mijn mening gewoon een kwestie van respect voor uw tegenstander. Moest ge nu nog weten dat doelsaldo in de nabije toekomst belangrijk is, ja. Ik zou er alleszins geen plezier uit kunnen halen om met 20-0 te winnen van een tegenstander.






