Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik vraag me eigenlijk af wat meer vernederend is. Af worden gemaakt met forse cijfers of met 4-0 - 5-0 verliezen tegen een ploeg dat zich inhoudt om u niet te vernederen, omdat ge rot slecht zijt.

Waarom zou dat vernederend zijn als ge weet dat er zo'n kwaliteitsverschil is tussen de twee ploegen? Imo kunt ge pas echt van vernederen spreken als het over twee iet of wat gelijkwaardige tegenstanders gaat.

En u inhouden bij 4-0 of 5-0 heeft niks te maken met al dan niet professioneel bezig zijn. Dat is naar mijn mening gewoon een kwestie van respect voor uw tegenstander. Moest ge nu nog weten dat doelsaldo in de nabije toekomst belangrijk is, ja. Ik zou er alleszins geen plezier uit kunnen halen om met 20-0 te winnen van een tegenstander.

Sir.Killalot

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik vraag me eigenlijk af wat meer vernederend is. Af worden gemaakt met forse cijfers of met 4-0 - 5-0 verliezen tegen een ploeg dat zich inhoudt om u niet te vernederen, omdat ge rot slecht zijt.

Ik lees dat Spanje in elk geval een "B"-ploeg zal opstellen, dat vind ik wel wat minder respectvol. Begrijpelijk natuurlijk dat je je krachten wil sparen, maar bon, 't is niet dat ze tegen Tahiti veel krachten zouden moeten verspelen ook niet...

ShRule

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik lees dat Spanje in elk geval een "B"-ploeg zal opstellen, dat vind ik wel wat minder respectvol. Begrijpelijk natuurlijk dat je je krachten wil sparen, maar bon, 't is niet dat ze tegen Tahiti veel krachten zouden moeten verspelen ook niet...

Iniesta sprak over respect tov Tahiti. Maar met je b ploeg spelen en wss gas terug nemen straks is juist onrespectvol.

Bart Religion

Legacy Member
Die B-ploeg moet toch ook wel eens een matchke spelen zeker? Een Spaanse "b-spelers" zouden bij de meeste andere landen gewoon de in de basis staan.

Wel kut dat je niet kan gokken op Spanje :(

eurowarriors

Legacy Member
Bleh, Torres. Kan Torres er seffes een paar binnenleggen en kunnen ze in Spanje weer allemaal geilen omdat hij tegen het grote Tahiti heeft gescoord.

Soldado en Villa, daar had ik graag naar gekeken.

Rikie

Legacy Member
Die kettinkjes die de Tahitianen (wait whut?) geven aan de Spanjaarden.. :')

ShRule

Legacy Member
Rikie zei:
Die kettinkjes die de Tahitianen (wait whut?) geven aan de Spanjaarden.. :')

Toch een mooie respectvolle traditie. Mja in zo'n egoïstische wereld zijn we dat niet gewoon hé....

Jepjep

Legacy Member
eurowarriors zei:
Bleh, Torres. Kan Torres er seffes een paar binnenleggen en kunnen ze in Spanje weer allemaal geilen omdat hij tegen het grote Tahiti heeft gescoord.

Soldado en Villa, daar had ik graag naar gekeken.
:cool:

Hopelijk duwen de Spanjaarden door, ik wil veel doelpunten zien.

Jepjep

Legacy Member
Die verdedigers bij Tahiti :D
Zien dat een bal over hen gaat naar een Spanjaard en blijven doodleuk staan. Gebeurde tegen Nigeria ook constant.

Rikie

Legacy Member
ShRule zei:
Toch een mooie respectvolle traditie. Mja in zo'n egoïstische wereld zijn we dat niet gewoon hé....

:rofl:

Deze zal ik toch moeten inkaderen. Echt zo droog man.
't Is ma vo te lachen wi Pol!

Jepjep

Legacy Member
Wtf Spanje wat is dit. Zelfs Nigeria had al een dozijn kansen gecreëerd.

Re@V0r

Legacy Member
Villa en Torres... ooit het koningskoppel van Spanje en nu zuigen ze de stenen uit de grond tegen Tahiti :p

Rikie

Legacy Member
Wat een Kutpubliek.
Supporteren voor Tahiti is 1 ding, maar heel de tijd dat anti-supporteren en het boe-geroep bij doelpunten mogen ze achterwege laten. :sleep:


Lol die keeper.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan