Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:
Gavin zei:Het ging beter omdat Silva en Pedro en vooral Torres eruit waren. Zeker dieje laatste had weer een superdag. Hebt gij die nu zien pressen of zo tijdens de match? Maar wel KO liggen na negentig minuten ...
Dat Del Bosque dan kiest voor Martinez is toch niet geheel onlogisch? Als hij nu vindt dat Spanje gestalte nodig heeft voorin en Martinez kan daar spelen, waarom niet? Ze waren dat toch al bezig met Piqué en Ramos. Het liep toch ook zeer goed in de verlengingen nadat Martinez in de spits lag te dobberen. Is dat omdat Martinez het goed deed of omdat Torres er eindelijk af was, dat moogt ge zelf uitmaken.
Alba heeft wel het zwaarst te lijden onder Xabi zijn afwezigheid (en Arbeloa zijn "standvastgheid" op rechts brengt Alba nog meer in de problemen), Pedro heeft nog altijd de complete off-of-on-day van het hele seizoen, en Silva en Torres blijven de boel vertragen maar mogen toch altijd spelen. Del Bosque heeft wel volk genoeg om die probleemposities in te vullen: backs beter balanceren (desnoods Alba én Arbeloa eruit), Silva nooit meer daar laten starten, voor de match aan Pedro vragen of hij denkt dat het eventueel zou kunnen lukken vandaag, en Torres gewoon vastplakken op de bank.
In de verlengingen lag er plots heel wat ruimte in de rug van die Italiaanse defensie. Als ge dan een Villa of (fitte) Soldado brengt, amuseren die zich wel met constant in die ruimte te lopen. Hij bracht Martinez, die op bepaalde momenten in de 16 zat, maar eigenlijk meer de positie van Piqué heeft ingenomen dan iets anders. Zet dan spits voor spits en laat Piqué gewoon vanachter staan.Gavin zei:Het ging beter omdat Silva en Pedro en vooral Torres eruit waren. Zeker dieje laatste had weer een superdag. Hebt gij die nu zien pressen of zo tijdens de match? Maar wel KO liggen na negentig minuten ...
Dat Del Bosque dan kiest voor Martinez is toch niet geheel onlogisch? Als hij nu vindt dat Spanje gestalte nodig heeft voorin en Martinez kan daar spelen, waarom niet? Ze waren dat toch al bezig met Piqué en Ramos. Het liep toch ook zeer goed in de verlengingen nadat Martinez in de spits lag te dobberen. Is dat omdat Martinez het goed deed of omdat Torres er eindelijk af was, dat moogt ge zelf uitmaken.
Alba heeft wel het zwaarst te lijden onder Xabi zijn afwezigheid (en Arbeloa zijn "standvastgheid" op rechts brengt Alba nog meer in de problemen), Pedro heeft nog altijd de complete off-of-on-day van het hele seizoen, en Silva en Torres blijven de boel vertragen maar mogen toch altijd spelen. Del Bosque heeft wel volk genoeg om die probleemposities in te vullen: backs beter balanceren (desnoods Alba én Arbeloa eruit), Silva nooit meer daar laten starten, voor de match aan Pedro vragen of hij denkt dat het eventueel zou kunnen lukken vandaag, en Torres gewoon vastplakken op de bank.
Geniaal.Drew zei:
jeperdejep zei:Ik ben bezig om ook zo één te laten groeien, ik wil op Pirlo lijken.
Rikie zei:![]()
Dat is Pirlo niet.