Alcoholic Punk
Legacy Member
Streaker zei:Hopelijk vermorzellen we Westham en dan 3de stek te pakken.
Ik ga niet akkoord

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Streaker zei:Hopelijk vermorzellen we Westham en dan 3de stek te pakken.

Jonas89 zei:Vanavond ben ik hevige fan van West Ham

BuBbA zei:Idem, maar tzal wrss bleiten worden.![]()
Hekje# zei:...waardoor jullie simpel 3e worden & Arsenal 4e![]()

BeeLz zei:Wij spelen dan ook met 10, Adebayor eraf voor Dempsey aub
