Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Lukaku zat gisteren in de Overpoort te feesten![]()
Philharmoniker zei:
Hopelijk zijn het maar geruchten of accepteert arsenal dit niet.J.Brown zei:Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.
J.Brown zei:Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.
J.Brown zei:Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.
J.Brown zei:Wil Arsenal kunnen revaliseren met de andere grote clubs, zal er niet veel anders op zitten denk ik.
Mudi zei:Is totaal niet waar!
Ik kan hier een hele uitleg geven, maar geloof mij maar dat Arsenal wel de mogelijkheden heeft om spelers voor £30m te kopen. Echter is de eigenaar gewoon een geldwolf die enkel maar de prijs van zijn aandelen wilt zien stijgen!!!