Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Ik vraag me af hoe de Arsenal fans gaan reageren bij de volgende thuismatch. Wat een kutjaar.

Mudi

Legacy Member
mtm zei:
Moeten we iets geloven van die zever dat Rooney verkocht zou worden?

Net zoals Nani verkocht ging worden?

Man Utd hoeft Rooney helemaal niet te verkopen. Ze hebben het financieel zo goed dat ze Rooney enkel zouden verkopen als ze er veel geld voor krijgen, een "betere" vervanger halen en hun directe tegenstanders voor de EPL en CL niet versterken.

Dus Rooney naar PSG voor 60 miljoen zie ik wel gebeuren. Anders blijft hij gewoon bij Utd

BeeLz

Legacy Member
Rooney verdient nu al het meest in de PL, en als er hij geen 40miljoen waard is, is enkel Messi en Ronaldo dat waard imo.

Mudi

Legacy Member
Even een vraag voor de Chelsea fans diegene die de kit van dit jaar hebben

Ik wil een Mata shirt kopen voor mijn broer (ja hij supportert voor Chelsea). Waarom kan ik geen M vinden in de shop en hoe vallen de shirts eigenlijk (groot, klein, stretch)?

St0wned

Legacy Member
mtm zei:
Er waren toen nog zotten die veel te veel voor Downing wilden betalen.

Tgoh tegenwoordig ben ik wel blij dat we hem hebben. Nu laat hij toch al wat meer zien. Hij is nog altijd zijn prijskaartje niet waard maar het begint er al meer op te lijken.

Bubba

Legacy Member
Mudi zei:
Even een vraag voor de Chelsea fans diegene die de kit van dit jaar hebben

Ik wil een Mata shirt kopen voor mijn broer (ja hij supportert voor Chelsea). Waarom kan ik geen M vinden in de shop en hoe vallen de shirts eigenlijk (groot, klein, stretch)?

Geen idee van de M, maar die vallen wel redelijk ruim uit.

mtm

Legacy Member
St0wned zei:
Tgoh tegenwoordig ben ik wel blij dat we hem hebben. Nu laat hij toch al wat meer zien. Hij is nog altijd zijn prijskaartje niet waard maar het begint er al meer op te lijken.

Inderdaad, waardevolle speler op dit moment. Over zijn instelling kan ik ook niet meer klagen, werkt hard en speelt in functie van het team.


Maar het blijft een speler die niet goed genoeg is, als Liverpool top vier wilt halen. Dus verschepen in de zomer en de centen gebruiken om een verbetering aan te trekken.

St0wned

Legacy Member
mtm zei:
Maar het blijft een speler die niet goed genoeg is, als Liverpool top vier wilt halen. Dus verschepen in de zomer en de centen gebruiken om een verbetering aan te trekken.

Volgens mij is hij wel goed genoeg om bij een top 4 ploeg te spelen. Al is het maar als goede squad player. Dan zie ik ons eerder shelvey verkopen

Jonas89

Legacy Member
Mudi zei:
Even een vraag voor de Chelsea fans diegene die de kit van dit jaar hebben

Ik wil een Mata shirt kopen voor mijn broer (ja hij supportert voor Chelsea). Waarom kan ik geen M vinden in de shop en hoe vallen de shirts eigenlijk (groot, klein, stretch)?

Ik vind dat het redelijke grote maten zijn, heb een XL maar heb het gevoel dat wat te groot is. Natuurlijk wel beter om nog iets onder te dragen :p Er staat z'on maattabel bij op de website...

Ik zou wachten om het te kopen, tegen het einde v/h seizoen zijn het altijd flinke kortingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan