sharpshot
Legacy Member
Hannibal zei:Biglia doet zijn carriere uit bij RSCA.
I wish.ad:
als ze de operatie verknallen zal het mss gebeuren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:Biglia doet zijn carriere uit bij RSCA.
I wish.ad:

wiiim zei:de Engelse 2de klasse haalt wel een goed niveau, ploegen als Leeds, west ham en southampton zouden suptoppers zijn in Belgie.
Ross McCormack goal vs Doncaster Rovers 14.10.2011 - YouTube

sharpshot zei:met 6/9 kan je enkel maar tevreden zijn na drie matchen, braga thuis verslaan en nog paar punten rapen en we zijn door

Romelus zei:Anderlecht heeft 9/9... En Club had vandaag gewoon moeten gelijkspelen, dan was iedereen tevreden. Ben jij content dat je ploeg gelijkspeelt tegen een tweedeklasser op zo'n manier?![]()
Ploeg haalt hier de top 4 als ze altijd zo spelen.Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.sharpshot zei:we hebben verloren hé, en je moet niet naar rsca kijken, makkelijkere poule. En blijf vooral staren op het tweedeklasse aspectPloeg haalt hier de top 4 als ze altijd zo spelen.
Hannibal zei:Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.
jeperdejep zei:Bwa, ik ga akkoord met hem eigenlijk. braga>likomotiv en birmingham>aek. Maar tis niet dat er een huizenhoog verschil is qua niveau.

Hannibal zei:Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.