Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romelus

Legacy Member
sharpshot zei:
met 6/9 kan je enkel maar tevreden zijn na drie matchen, braga thuis verslaan en nog paar punten rapen en we zijn door

Anderlecht heeft 9/9... En Club had vandaag gewoon moeten gelijkspelen, dan was iedereen tevreden. Ben jij content dat je ploeg gelijkspeelt tegen een tweedeklasser op zo'n manier? :s

sharpshot

Legacy Member
Romelus zei:
Anderlecht heeft 9/9... En Club had vandaag gewoon moeten gelijkspelen, dan was iedereen tevreden. Ben jij content dat je ploeg gelijkspeelt tegen een tweedeklasser op zo'n manier? :s

we hebben verloren hé, en je moet niet naar rsca kijken, makkelijkere poule. En blijf vooral staren op het tweedeklasse aspect :) Ploeg haalt hier de top 4 als ze altijd zo spelen.

Hannibal

Legacy Member
sharpshot zei:
we hebben verloren hé, en je moet niet naar rsca kijken, makkelijkere poule. En blijf vooral staren op het tweedeklasse aspect :) Ploeg haalt hier de top 4 als ze altijd zo spelen.
Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.

nameless

Legacy Member
Ik hoop dat er op het einde van het seizoen een compilatie filmke komt met de danskes van gillet.

Jepjep

Legacy Member
Hannibal zei:
Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.

Bwa, ik ga akkoord met hem eigenlijk. braga>likomotiv en birmingham>aek. Maar tis niet dat er een huizenhoog verschil is qua niveau.

Sportinggboy

Legacy Member
jeperdejep zei:
Bwa, ik ga akkoord met hem eigenlijk. braga>likomotiv en birmingham>aek. Maar tis niet dat er een huizenhoog verschil is qua niveau.

Ik schat Lokomotiv hoger in dan Braga. Als je ziet dat Braga nu niet verder komt dan 1-1 in Maribor. Braga is niet meer de ploeg van vorig seizoen, dat is wel duidelijk. Birmingham gaat zeker sterker zijn dan AEK. Beide groepen vind ik wat gelijk opgaand.

Graz vandaag was wel zwak, hier moeten we thuis altijd van winnen zodat we al doorgaan na 4 matchen, dat zou ook de eerste keer zijn :D

Morrissey

Legacy Member
Gewoon vol gaan voor groepswinst. Winnen thuis tegen Graz en op AEK moet zeker kunnen, dan mag het niet meer misgaan. Zou heel mooi zijn :)

Jepjep

Legacy Member
Het zou mij verbazen als anderelecht niet als groepsleider zou eindigen.

sharpshot

Legacy Member
Hannibal zei:
Makkelijkere poule ? Nu ook niet overdrijven he vriendschap.

in de vorige match en deze vandaag zie je toch meteen dat die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?

Swagger

Legacy Member
Gewoon overwinteren en dan zien we wel. Alleszins: dit Anderlecht is goed bezig & er zit nog veel progressie-marge in & der zit nog wel wat in de wachtkamer (Molins, Vargas, ...)

kakature

Legacy Member
Brugge mag gewoon niet verliezen tegen een rechtstreekse concurrent thuis. Het wordt nog aartsmoeilijk. Uit in Birmingham mogen we al vergeten vrees ik. Uit in Maribor moet eigenlijk 3 punten zijn en thuis tegen Braga hoop ik toch ook op een punt. Maar het wordt dus allesbehalve simpel.

TheRedDevils

Legacy Member
Slechtste match van het seizoen. Wel een leuk sfeertje met die Engelse fans.

puni

Legacy Member
Komaan 18 op 18. :woohoo:

Zwak verdedigd wel van Donk bij die treffer van de Britten, laat uw man anders gewoon lopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan