Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
vraag dat gert verheyen komt helpen dit jaar:unsure: die knalt er zeker 10 binnen !

ng

Legacy Member
zelfs tommeke scoort. kabasele viel wel serieus tegen. op het irritante af.

Boterkoek

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Vlemme :facepalm:

Had nooit een goed gevoel bij zijn transfer. :s

Liever een technische spits dan hem. :(

Liever ne vechter die hem er in trapt op kracht dan een showmanneke die over zijn eige voete valt.

waffel

Legacy Member
sharpshot zei:
door een penalty die er gene was, zucht

Maar we gaan niet klagen met de vrije trap op de kruising en de trap van ver. Gelijkspel lijkt me billijk, en niet slecht eigenlijk! Nu thuis winnen en tis in de sjacos.

TazzDeMazz

Legacy Member
waffel zei:
Je hebt meer kans om je carrière om zeep te helpen door bij Club te voetballen dan het een boost te geven :unsure:

Oh god en anderlecht is een kweekvijver van talent voor iedereen die daar komt ofwat?:unsure:

waffel

Legacy Member
Proficiat Anderlecht met 12/12 te behalen, toch een beetje trots om Belg te zijn :bow:

shiftyke

Legacy Member
waffel zei:
Proficiat Anderlecht met 12/12 te behalen, toch een beetje trots om Belg te zijn :bow:

Ik denk dat we algemeen wel tevreden kunnen zijn voor de Belgen in Europa...

Essit

Legacy Member
Weer ni gelukt, enfin 1 punt is beter dan 0 punten...

Vleminckx mag stilaan is positiever gaan beginnen spelen, werken op het veld is best goed maar irritant gaan doen telkens weer is wat zielig. Kan wel is een miskoop zijn.

Meunier was wel goed eerste helft, tweede helft nimeer gezien. Dirar van de hele match ni gezien, totale off-day voor hem.

Jepjep

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Damn, echt jammer é. Bij winst was het zo goed als binnen.

Das waar maar bij verlies was t bijna over en uit, dus ik kan me wel vinden in dit gelijkspel. Winnen in maribor, voor hun is het toch al over. En birmingham moet nog in braga gaan spelen. Als we ervan uitgaan dat braga dat wint heeft club genoeg aan een punt in eigen huis tegen braga voor overwintering.

waffel

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik denk dat we algemeen wel tevreden kunnen zijn voor de Belgen in Europa...

Ja natuurlijk, maar ik bedoel dat het redelijk uniek is om een Belgische ploeg te hebben die het gewoon beter doet dan iedereen momenteel. Dit kan natuurlijk in 1 2 3 veranderen, maar nu is dit genieten.

Gavin

Legacy Member
shiftyke zei:
Raakt Donk die kerel wel?
Ja. Hij springt alleen veel later (en daarom zou ge die penalty niet moeten geven voor mij .. maar het is er wel ene)


2-2 lijkt me wel terecht uiteindelijk. Suckt voor Brugge om weer een dubbele voorsprong weg te geven ...

StickyPummel

Legacy Member
Hij raakt hem misschien niet, maar vanuit het standpunt van de scheidsrechter valt die haakbeweging zo hard op dat hij hem geeft. Verstaanbaar.

Ook wanneer ie geel krijgt is dat een overduidelijke duik van die Chileen, daar doet Donk echt niets. Maar ja, dan nog moet je hem gewoon laten lopen.

NemesisBE

Legacy Member
Donk is gewoon kapitein onwaardig en heeft coaching nodig van een ervaren speler ( = Hoefkens naast em).
Voor de rest, niet zo'n goede match van Club, want die 0-2 was toch zeer gevleid aan de rust. Uiteindelijk is een 2-2 dan wel billijk!

Muismat

Legacy Member
waffel zei:
Proficiat Anderlecht met 12/12 te behalen, toch een beetje trots om Belg te zijn :bow:

Beetje? 12/12 en 11-1 doelsaldo is vrij indrukwekkend. Ok, het is maar EL en we gaan die beker niet winnen wss, maar we hebben dan ook niet het budget van Barcelona :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan