Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik vind dat ook best een logische regel, keeperproblemen opvangen is heel wat anders dan doorheen uw voorraad centrale verdedigers zitten ofzo. En ge kunt niet blijven tieners uit uw jeugdopleiding trekken als er al 2 -20 spelers in de keepersrangen zaten.

Club heeft daar nu heel goed voordeel uit kunnen trekken, ma bon, ge kunt moeilijk de Club dwingen om een keeper aan te trekken die niet nummer 1 kan worden. :')

TheRedDevils

Legacy Member
CarlHoefkens carl hoefkens
hard frozen pitch in maribor... noooooooo

Dat wordt lastig daar!

NemesisBE

Legacy Member
Club had aan't begin van't seizoen gewoon een spelerslijst ingediend bij de Pro League met daarin 3 keepers. Jordy Maes behoorde daar niet toe en dus heeft Club de mogelijkheid genomen om haar kern aan te vullen met een 3de keeper.
Niets speciaals aan toch?
KV Mechelen heeft dat ook gedaan met Ma-Kalambay en daar zeurt niemand over...

sharpshot

Legacy Member
Typisch dat ze daar nu weer over zagen, KVM en STVV deden het ook maar daar spreekt geen kat over. Enkel als Club het deed was het opeens een probleem :). Prachtig.

fcberke

Legacy Member
sharpshot zei:
Typisch dat ze daar nu weer over zagen, KVM en STVV deden het ook maar daar spreekt geen kat over. Enkel als Club het deed was het opeens een probleem :). Prachtig.

MAGNIFIEK IS HET !!!

Cuth

Legacy Member
sharpshot zei:
Typisch dat ze daar nu weer over zagen, KVM en STVV deden het ook maar daar spreekt geen kat over. Enkel als Club het deed was het opeens een probleem :). Prachtig.

met dat verschil dat KVM en STVV geen topclubs zijn waaar alles 100keer wordt uitvergroot. Dat je daar nu nog niet hebt mee leren leven...

Svartálfar

Legacy Member
Maes is een jeugdspeler nogal logisch dat die nie als gebruikt wordt behalve in uitzonderlijke gevallen (Dhoest geblesseerd en Jorgacevic niet europees speelgerechtigd)

xfxxl

Legacy Member
standard vs hannover

Wie denkt dat gaat winnen?

Voor Belgisch standard maar op papier denk ik hannover meeste kans heeft?

J.Brown

Legacy Member
Hopelijk winnen he, ons spel is niet meer vergelijkbaar met een maand geleden en we hebben een Tchité die scoort + Sclessin.

Jepjep

Legacy Member
xfxxl zei:
standard vs hannover

Wie denkt dat gaat winnen?

Voor Belgisch standard maar op papier denk ik hannover meeste kans heeft?

Ik zie standard wel winnen. In hannover paar maanden geleden haalde standard daar een punt zonder al te veel problemen. Nu is standard stuk sterker geworden.

waffel

Legacy Member
Ik hou men hart vast voor Anderlecht, Biglia op zo'n uitmatch zou handig geweest zijn om de match te controleren wnr we de pedalen verliezen.

exo

Legacy Member
Idd, ik zie Standard wel met de vingers in de neus winnen.
Voor Anderlecht is dit de eerste Europese test zonder Biglia maar het is 'maar' AEK, hopelijk winnen we gewoon en kunnen we thuis gelijkspelen of winnen tegen Lokomotiv voor de groepswinst.

exo

Legacy Member
Standard - Hannover op Canvas, das al wat ik weet eigenlijk. Anderlecht op Exqi had ik precies gelezen maar zeker ben ik niet.

Morrissey

Legacy Member
exo zei:
Idd, ik zie Standard wel met de vingers in de neus winnen.
Voor Anderlecht is dit de eerste Europese test zonder Biglia maar het is 'maar' AEK, hopelijk winnen we gewoon en kunnen we thuis gelijkspelen of winnen tegen Lokomotiv voor de groepswinst.

'Maar' AEK dat wel 9/9 haalde in eigen land. Ze mogen dan wel nog met 0 punten staan, ze zullen wel een pak beter zijn dan thuis tegen Anderlecht. Hopelijk geen onderschatting, en de 3 punten, dan is de groepswinst quasi zeker (tenzij L.Moskou ons hier met 0-3 of meer komt verslaan).

puni

Legacy Member
Ma nee, Ollie is niet mee, onze blonde god is ziek! Jordan in zijn plaats mee afgereisd.

TheRedDevils

Legacy Member
Proim zei:
Welke matchen worden waar uitgezonden?

Club --> exqi ;)

Edit : Standard-Hannover (aftrap 21.05u) is live te bekijken op Canvas en via onze livestreaming, hier op sporza.be.

Morgen : AEK-Anderlecht op Exqi.

Humfrie

Legacy Member
Ik ben benieuwd naar Club vanavond. Hoe zal Daum het team laten presteren tegen een degelijke tegenstander :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan