Svartálfar
Legacy Member
Fireflies zei:Maar wat voor spitsenAls dat uw 2 diepe spitsen zijn als topclub zijnde, sterke twijfels over.
Akpala rendeert alleszins pakken beter met een 2de spits erbij, kijk maar naar het seizoen dat hij naast Sonck stond, beste aanvallend duo van België toen.
Al moet er uiteraard versterking bij in de spits.
Allee ik hoop eigenlijk dat Birmingham nog 2 keer scoort tegen Braga, dan moeten we maar gelijkspelen tegen Braga om door te stoten. (denk ik)
Als dat uw 2 diepe spitsen zijn als topclub zijnde, sterke twijfels over.



