stormtrooper
Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:BINNNEUH
binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel, vanbinneeeuuh

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxwell Sanchez zei:BINNNEUH

Fireflies zei:Omdat ge hier altijd neerbuigend komt doen over Anderlecht. Over de manier waarop ze spelen, waarop ze scoren, alsof ze altijd scoren uit stilstaande fases, alsof ze telkens in de laatste minuten scoren. Ja, dat steekt mij enorm hard tegen. En ja, toevallig zijn dat altijd uw reacties die dit komen verkondigen.
Mijn regels? Ik krijg het gewoon op mijn zenuwen om dag na dag uw gebeuk op Anderlecht te zien.
Weebl zei:We trekken da nog recht.

J.Brown zei:dit winnen, zou echt epic zijn

Maxwell Sanchez zei:Jacobs ook dan?
puni zei:Het gaat wel een pak beter sinds Refaelov eraf is.
Net wel een chanceke voor Club.