Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
weeral tegengoal lol wat een slechte verdediging al was dit een zalige goal

PATS!

Legacy Member
Boromir zei:
Spreekkoren en liederen zouden moeten gaan over de grootsheid van hun eigen ploeg en een positieve mentaliteit creeëren. Dit om hun eigen team tot grootsere prestaties te leiden. Zingen om de tegenstander te kleineren is gewoon een teken van zwakte en weinig eer. Tuurlijk het mag plagerig blijven, maar de grens is niet altijd even makkelijk te trekken. Zingen over scheidsrechter mag van mijn part wel altijd. Tenzij racistisch of dergelijke. MHO

Ik snap uw punt: ik heb het al zoveel gehoord en gelezen van zoveel mensen dus het is niet nieuw. Maar ik blijf daar toch niet akkoord mee gaan.
Ik zou echt niet onderschatten hoeveel angst voor de tegenstander er verdwijnt als ge als speler voelt dat u supporters die angst zelf niet hebben.

Ik vind dat je als supporter moet tonen aan je team dat ze grinta en overgave moeten hebben in de match. Respectvol zijn is juist: ik heb een grondige hekel aan dat anti-joden lied (hoewel dat dat volgens mij niks te maken had met de joden als volk, ik weet nie meer zo goe wat daar precies achter zat). De Fukushima spreekkoren vond ik eerder flauw; humor mag geen censuur krijgen maar als het flauw wordt dan vind ik ook al rap dat het gedaan mag zijn. Hoewel ik ook wel wa vind da ze da weer wat overroepen hebben, het echte erge eraan voor veel mensen was het feit dat het 'too soon' was, hadden supporters hetzelfde gedaan over 5 à 10 jaar was er mss nie zoveel commotie meer over, wat ik persoonlijk dan weer hypocriet zou vinden van die mensen maar goed, zo zijn er wel veel.

Er zijn veel mensen die denken dat Beerschot supporters alleen anti-liederen zingen maar dat is echt niet waar: dat is hooguit 5 minuten in de match (en die nemen ze er direct uit op sportweekend of whatever oftwel omdat ze het grappig vinden oftwel om te verketteren voor racisme...zucht...). Al de rest zijn aanmoedigingen naar het eigen team. Het feit is gewoon dat wij geloven in originele en humoristische spreekkoren en de eerste die hier gaat zeggen dat geen enkele van de spreekkoren van Beerschot supporters niet ten minste een glimlach op het gezicht brengt, moet toch eens een serieus gevoel voor humor gaan kweken :p.

Essit

Legacy Member
Club zou gvd beter "controle-voetbal" ala Anderlecht spelen, dan stond het nu nog 0-1. Balletje 10 keer terug naar de keeper die dan een minuutje wacht en em dan naar voren keilt :p

exo

Legacy Member
Wow, heerlijke pot van De Ceulaer!

@Essit
Dat was vanmiddag geen voetbal dat gepromoot dient te worden.

lord pipo

Legacy Member
Had al het gevoel dat de voorsprong van Club niet al te lang ging duren. Met een 1-1 komen ze zelfs nog goed weg, gezien het zwakke spel.
Hopelijk komt Vleminckx of Meunier er nog in voor een onzichtbare Akpala.

Essit

Legacy Member
lord pipo zei:
Hopelijk komt Vleminckx of Meunier er nog in voor een onzichtbare Akpala.

Dan nog liever Meunier eigenlijk, want Vleminckx gaat net zoals Akpala niet veel ballen zien vrees ik :s

LiQuiDe

Legacy Member
hm, heeft iemand nog een stabiele stream voor lokeren - club ? de mijne lagt verschrikkelijk :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan