Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
kan iemand de hoofdlijnen van dat interview van nzolo vertalen op sporza ? :p

GaMe®

Legacy Member
Buffel is toch een serieus ondergewaardeerde speler in België op dit moment hoor. Dat bewijst hij in elke wedstrijd die hij de laatste weken speelt. Maakt niet uit vanop welke flank hij de aanval start. Hij is balvast, speelt meestal de verdediger subliem uit en houdt daarna nog eens mooi overzicht met dikwijls de perfecte assist.

Toch al een hele tijd één van mijn favoriete spelers in het team van Genk.

Racing_Genk

Legacy Member
Pudil komt er ook goed door de laatste tijd, was al sinds zijn aankoop mijn favoriete speler :p. Ook Simaeys speelt opnieuw een heel goede wedstrijd, hoopgevend =)

Iedereen die Genk al afschreef komt wel bedrogen uit nu

GaMe®

Legacy Member
rebensmans zei:
Ook Simaeys speelt opnieuw een heel goede wedstrijd, hoopgevend =)

Inderdaad, maar soms nog iets té hevig. Had in de eerste helft al een gele kaart (terecht) en daarna nóg fouten maken.

evo alexan

Legacy Member
intwiel zei:
wie staat op 1???



FCB OLE OLE

Congrats !!!!
Snap eigenlijk nie dat Akpala zoveel kritiek krijgt ! Oké hij maakt niet veel goals, maar hij staat er toch ! Neem nu op Waregem zorgt hij voor een penalty!! En zorgt hij eigenlijk voor een punt. Maakt ook een belangrijke goal op Mechelen. Met alle respect voor Vleminckx maar Akpala heeft tot nu toe het meeste bewezen. Ook Vadis speelt goed, samen met Donk zij dragen de Klup nu voor het meeste. Als neem nu in het slechste geval Vadis en Donk vertrekken en januari, dan mag Klup zijn titel ambities opbergen.

De ploegen die me het meest opvallen Zijn Gent die echt wel goed spelen, Waregem die ook zeer goed speelt maar niet krijgt wat het verdient, En Bergen met Perbet en natuurlijk Cercle met de Portugezen en voornamelijk Rudy !!

warcraft3 playe

Legacy Member
Nzolo maakt zich gisteren echt wel belachelijk. Ik heb dat altijd een prima scheidsrechter gevonden maar na gisteren :rofl: "Les Wallons, c'est du caca", is echt overal te horen als er een Waalse ploeg op bezoek komt. De sfeer over heel de match was wel weer heerlijk. Mensen die nu nog zeggen dat er geen sfeer kan zijn in Genk, zijn gewoon doof.

Genk heeft ook weer een ploeg op het veld staan. László Köteles is ook prima werk aan het leveren.

Lucian

Legacy Member
GaMe® zei:
Buffel is toch een serieus ondergewaardeerde speler in België op dit moment hoor. Dat bewijst hij in elke wedstrijd die hij de laatste weken speelt. Maakt niet uit vanop welke flank hij de aanval start. Hij is balvast, speelt meestal de verdediger subliem uit en houdt daarna nog eens mooi overzicht met dikwijls de perfecte assist.

Toch al een hele tijd één van mijn favoriete spelers in het team van Genk.

deed hij de vorige jaren ook, in het begin uitstekend om dan naar het einde van het seizoen toe de stenen uit de grond te beginnen zuigen

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Buffel is niet meer zo goed als weleer, maar zijn mentaliteit zit altijd goed. Daarom alleen zie ik hem al graag spelen

vliegenvanger Verhulst kost STVV minstens een punt me dunkt

NotoriousP

Legacy Member
Hij kan soms toch het verschil maken voor Genk en dat maakt hem zeker waardevol.

Gavin

Legacy Member
Bij Ciman is dat wel de waarheid. Dieje waal is echt kaka.

sporza: Beerschot vecht zijn Fukushima-boete aan


Wanneer gaat het gedaan zijn met dat gezever? Het getuigt van slechte smaak en alles wat ge wilt, maar als die kadees dat nu willen roepen? Boetes, match stilleggen, ... :ironic:

Hoeveel keer wordt er niet "oe oe oe oe oe" naar een ***** geroepen (zelfs zonder dat ie een rode kaart waardige fout maakt) in een voetbalmatch in het buitenland? Zelfs tijdens de CL, worden matchen daar stilgelegd? Laat staan voor iets dat al jaren passeert zoals de walen zijn kaka.

Proim

Legacy Member
Maar wacht, dus ze gaan hun excuses gaan aanbieden op de ambassade maar dan toch wel in beroep gaan... ok dan :unsure:

Illcat

Legacy Member
IceMaN.* zei:
lol, Almeback speelde een best wel bleke wedstrijd vandaag. Paar grote fouten gemaakt.

Almeback heeft toch een paar keer ferm moeten tussen komen of 't was 2-2.
Onder meer omdat Donk nergens te bespeuren was en dit toch wel op cruciale momenten!
Met de tegengoal ging hij in de fout da's just, maar voor de rest was hem goed.

Paar mensen hebben precies een compleet andere match gezien. :)

Verder ook blij dat Vleminckx terug is, paar mooie dingen laten zien tijdens die luttele speelminuten. Spijtig dat Vadis die uberkans niet benutte!

Klopgeest

Legacy Member
"Recette Racing Genk-Standard gestolen. Genk geeft een premie van 10.000 euro uit voor de tip die naar de ontmaskering van de daders leidt."

NemesisBE

Legacy Member
Joos moet zich toch echt een onnozelaar voelen :D Eerste 2 matchen van Club vond ie Almebäck een slechte, trage verdediger, terwijl dat toen al helemaal niet zo was. En nu zit ie elke match te verkondigen hoe snel Almebäck wel niet is :D
Almebäck is mss ook niet de beste mandekker, maar met zijn snelheid en geweldige slidingtackle, mag dat geen probleem zijn. Ook een zeer propere verdediger imo.
Ideaal in combinatie met Donk, die toch vooral een mandekker is.
Je ziet trouwens ook dat Almebäck serieus aan vertrouwen gewonnen heeft sinds z'n eerste matchen. Hij speelt veel beter de ballen in en durft ook meer!
Toppertje van nog maar 23 (!!) jaar :] Hoewel hij eruit ziet als een 30-jarige :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan