Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rebensmans zei:Ook Simaeys speelt opnieuw een heel goede wedstrijd, hoopgevend =)
intwiel zei:wie staat op 1???
FCB OLE OLE
"Les Wallons, c'est du caca", is echt overal te horen als er een Waalse ploeg op bezoek komt. De sfeer over heel de match was wel weer heerlijk. Mensen die nu nog zeggen dat er geen sfeer kan zijn in Genk, zijn gewoon doof. GaMe® zei:Buffel is toch een serieus ondergewaardeerde speler in België op dit moment hoor. Dat bewijst hij in elke wedstrijd die hij de laatste weken speelt. Maakt niet uit vanop welke flank hij de aanval start. Hij is balvast, speelt meestal de verdediger subliem uit en houdt daarna nog eens mooi overzicht met dikwijls de perfecte assist.
Toch al een hele tijd één van mijn favoriete spelers in het team van Genk.
Ciman: "Gezangen haalden ons uit onze concentratie" - Nieuws | Voetbalkrant.comCiman: "Gezangen haalden ons uit onze concentratie"

nameless zei:
IceMaN.* zei:lol, Almeback speelde een best wel bleke wedstrijd vandaag. Paar grote fouten gemaakt.

Eerste 2 matchen van Club vond ie Almebäck een slechte, trage verdediger, terwijl dat toen al helemaal niet zo was. En nu zit ie elke match te verkondigen hoe snel Almebäck wel niet is 

NemesisBE zei:Toppertje van nog maar 23 (!!) jaar :] Hoewel hij eruit ziet als een 30-jarige![]()
Ziet er inderdaad een pak ouder uit :/
?