Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Wijsheid

Legacy Member
tumblr_ljrte3fIvS1qdovwho1_400.png

eli de kakker

Legacy Member
RAFC.TV > Zalige goal van Henkens :D (de 2e goal) En weer een geweldige combinatie op onze rechterflank! Cordaro - Chen - Henkens

Als het zo vlot loopt volgende zaterdag, gaat STVV afzien!! :)

servelli

Legacy Member
eli de kakker zei:
RAFC.TV > Zalige goal van Henkens :D (de 2e goal) En weer een geweldige combinatie op onze rechterflank! Cordaro - Chen - Henkens

Als het zo vlot loopt volgende zaterdag, gaat STVV afzien!! :)
STVV gaat afzien, een heel seizoen lang ;)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik kan echt nog geen JPL voorspelling doen hoor. Over Standard is er nog totaal geen zekerheid over de kern, RSCA weet nog geen zekerheid over hun aanvallend compartiment, Club hun nieuwkomers hebben nog geen 3 niveaumatchen achter elkaar gespeeld, Genk heeft een kern zo dun als ne worm zijne lul tot zover, ...

'T is puur gokwerk, en dat blijft meestal zo tot februari.

starspike

Legacy Member
Wijsheid zei:
Ook bij Genk op 1 heb ik vragen.
Kan tuurlijk, maar mijn inziens alleen als ze zich versterken. Transferperiode is nog lang, maar hoe het er nu staat gaan ze bij blessures snel in de problemen komen.

Nee, mijn ploegje zie ik eerder 3-4.

Daar kan ik ook mee leven.
Mits versterkingen kan er misschien meer, maar voorlopig? Nadson/Joneleit werkt heel goed. Een Tozser en De Bruyne zijn serieus in vorm. Kennedy en Barda verwacht ik heel veel van. Maar zonder versterking is dat te weinig voor een druk seizoen.

Wijsheid

Legacy Member
Bij een derde of vierde stek klaag ik ook niet hoor. Zolang het geen wegzakking is zoals na de andere twee titels ben ik content. Ik zie dat nu ook wel niet direct gebeuren.

Nadson-Joneleit valt inderdaad zeer goed mee.

Weebl

Legacy Member
Cartek zei:
net terug. we waren een stuk beter dan olympiakos. die nieuwe aankopen lijken echt wel goed. :love:
en die cross-passes van mareval over het volledige veld. :love: niemand in de jupiler league doet hem dit na.

Heeft Vanderhaeghen al een paar keer mogen invallen in de voorbereiding?

enj0i^

Legacy Member
Iemand die weet of de europese match van club wordt uitgezonden? :p exqi heb ik nt meer analoog :(

GaMe®

Legacy Member
Het nieuwe gras van stayen: 25 juli 2011 | Facebook

Ongelofelijk dat ze daar zo snel het oude veld weggehaald hebben, ondergrondse parking hebben gebouwd en nu een kunstgrasveld gelegd hebben.

Zal een mooi stadion zijn als het eindelijk af is, nu nog aantrekkelijk voetbal brengen.

BleKKie

Legacy Member
Ziet er nice uit, benieuwd of dat invloed gaat hebben voor hun thuiswedstrijden.

Scr1fle

Legacy Member
Ik vind dat eigenlijk wel zielig voor Herman dat Anderlecht supporters hem uitfluiten op de fandag . :s

Terwijl je toch ziet dat hij zijn best doet dit jaar voor de transfers. Dan liever Vanden Stock, wat een mongool is dat :x

Scr1fle

Legacy Member
Kan, ben nog maar 1 keer op Club zelf geweest :p
Maar als je kritiek op iemand hebt en zeker op een voorzitter , vind ik het toch beter om hem het persoonlijk aan te kaarten of een actie maar zeker niet uitfluiten! Daarmee help je hem zeker niet , integendeel je duwt hem eerder nog dieper in de put. :)

exo

Legacy Member
Dat is een feit maar ik denk niet dat het voor de supporters mogelijk is om eventjes een onderhoud te regelen met HVH en hun gedacht te zeggen.

Scr1fle

Legacy Member
Voorzitter van een supporterverening ofzo of gwn zoals ik al zei een actie voeren bv nu de eerste wedstrijd van het seizoen of al vroeger :p

Morrissey

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Terwijl je toch ziet dat hij zijn best doet dit jaar voor de transfers. Dan liever Vanden Stock, wat een mongool is dat :x

VDS heeft dan ook bijna niks te zeggen hé. Tis den herman die de beslissingen neemt in zake transfers, die het financiële plaatje van de club verzorgt, en die dé hoofdverantwoordelijke is voor het leven van Anderlecht.

Dikke Roger zit daar dagelijks aan zijn sigaar te leuren en t'goeie leven te leiden, heeft eigenlijk weinig te maken bij de gang van zaken bij A'lecht denk ik dan.

Je kan moeilijk iedereen uitfluiten, maar er moet iemand als zondebok worden bestempeld, en bij Anderlecht is dat al jaren HVH, hoewel dat het laatste jaar echt wel flagrant is geworden.

exo

Legacy Member
Dacht wel dat de transfers hoofdzakelijk door Collin geregeld werden? (lees: geen transfer zonder zijn fiat, wat niet wegneemt dat hij transfers doet zonder goedkeuring van de rest van de staf).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan