Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Truman' zei:Refaaaaaaa :naughty:

caoimhin zei:Vadis shotte wel een tijdje na het fluitsignaal. Dikke fail van Vleminckx. Club heerst over STVV, doen echt niet mee.
en zoals commentator reeds zei, zeer genereus momenteel dusja. Tenzij jij iets anders zag dat u niet aanstond?Didierke10 zei:Ik vond dat nen duik maar bon.
rubmifer zei:Hij wil dat we hem rafa noemen, dus doe ik dat ook![]()

Jurgenv1 zei:Dit is het echte Brugge, geheel volgens onze status.![]()
Wijsheid zei:Hoe belachelijk slecht is STVV niet in de verdediging?
Brugge speelt echt wel goed, maar tegen een ploeg met een verdediging van gemiddeld niveau loopt het niet zo een vaart.
MrBrightside zei:Dikke vette 2! De kanaries zijn op deze manier gedoemd tot 2e klasse..
Het wordt tijd dat we Brugge eens zien spelen tegen een waardige tegenstander!
nonkel wulle zei:Volgende week ist OHL dus dan zullen we't ook niet te zien krijgen.
Eerste topper is tegen Anderlecht thuis 28 augustus.
