Cerv.Be
Legacy Member
IceMaN.* zei:Man, wat dacht ge nu met een 0-3 aan de rust?
Er is niets aan de hand.
rofl, khad beter gezwegen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IceMaN.* zei:Man, wat dacht ge nu met een 0-3 aan de rust?
Er is niets aan de hand.
De eerste helft was gewoon heel goed. Dat positivisme was terechtmtm zei:Kijken hoeveel het staat, 0-3 voor Club zien, de posts hier lezen, nog eens checken hoeveel het ondertussen staat, 2-3 ineens.
Zo zie je maar dat heel dat positivisme ook in de kiem gesmoord kan worden.

Ik vind zelfs dat ie de man niet raakt met zijn gestrekt been!Solid Q zei:is da ook al rood de dag van vandaag? De val is spectaculairder dan de tik vind ik persoonlijk ..
not sure if seriousSolid Q zei:is da ook al rood de dag van vandaag? De val is spectaculairder dan de tik vind ik persoonlijk ..

Solid Q zei:is da ook al rood de dag van vandaag? De val is spectaculairder dan de tik vind ik persoonlijk ..