Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zyklon zei:5 keer gescoord![]()

Boterkoek zei:Tara heeft hem wel nog aangeraakt op het einde. Natrappen is rood eh.
puni zei:Rotavond, onverdiend verloren tegen Mechelen, gelijkspel was meer dan billijk geweest (hoewel KVM in het spel wel de betere was). Nuja, als we de kansen niet afmaken. Die tackle van Ghomsi was trouwens altijd rood, zonder herhaling zelfs zo klaar als pompwater. Schaar met twee voeten langs achter..
Sfeer in onze tribune was fantastisch, zelf na het laatste fluitsignaal. Kudos ook voor de uitsups van Mechelen, redelijk indrukwekkend.![]()
Ik ga binnenkort ook kijken, al zeker de 17e december tegen Club!Boterkoek zei:Tara heeft hem wel nog aangeraakt op het einde. Natrappen is rood eh.

Ondanks dat die aanvaller zich gewoon laat vallen is strafschop terecht. In't midden van't veld zou ge zoiets altijd fluiten en zou iedereen dat terecht vinden, zelfs zonder dat die aanvaller daarvoor zou moeten vallen. Maidrion zei:Derde seizoen op rij dat we bovenaan staan na een paar speeldagen. Spijtig dat het tegen de topclubs nog altijd meestal nougatbollen is.
Vedoco zei:Medelijden met Taravel, dat is echt zwaar in de zak gezet worden![]()
Vedoco zei:Ja Zyklon, zeg eens...![]()

Weebl zei:De Russen zijn in't land
Vanavond gaat Club eens 90 minuten goed spelen. Ik voél het gewoon!
