Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

MichielD4

Legacy Member
@Prastepius:
Hij is nog steeds aan het revalideren, hij heeft even kunnen meetrainen en spelen maar is hervallen. Hij zal nooit meer naar zijn oude niveau terugkeren. Elk weekend zwaar uitgaan (oa. Coulissen in Brugge) zal niet helpen.

Maidrion

Legacy Member
Derde seizoen op rij dat we bovenaan staan na een paar speeldagen. Spijtig dat het tegen de topclubs nog altijd meestal nougatbollen is.

puni

Legacy Member
Rotavond, onverdiend verloren tegen Mechelen, gelijkspel was meer dan billijk geweest (hoewel KVM in het spel wel de betere was). Nuja, als we de kansen niet afmaken. Die tackle van Ghomsi was trouwens altijd rood, zonder herhaling zelfs zo klaar als pompwater. Schaar met twee voeten langs achter..

Sfeer in onze tribune was fantastisch, zelf na het laatste fluitsignaal. Kudos ook voor de uitsups van Mechelen, redelijk indrukwekkend. :)

Exorikos

Legacy Member
puni zei:
Rotavond, onverdiend verloren tegen Mechelen, gelijkspel was meer dan billijk geweest (hoewel KVM in het spel wel de betere was). Nuja, als we de kansen niet afmaken. Die tackle van Ghomsi was trouwens altijd rood, zonder herhaling zelfs zo klaar als pompwater. Schaar met twee voeten langs achter..

Sfeer in onze tribune was fantastisch, zelf na het laatste fluitsignaal. Kudos ook voor de uitsups van Mechelen, redelijk indrukwekkend. :)

Het klonk ook op mijn kot indrukwekkend. :p Ik ga binnenkort ook kijken, al zeker de 17e december tegen Club!

stormtrooper

Legacy Member
Boterkoek zei:
Tara heeft hem wel nog aangeraakt op het einde. Natrappen is rood eh.

Lol, dat was toch geen natrappen hoor :p
Schouterden(?) zit aan de shirt van Taravel te trekken en wanneer hij door heeft dat hij het duel verliest laat hij zich nogal opzichtig vallen.

Blackend

Legacy Member
Penalty @truitjetrek geval :) Ondanks dat die aanvaller zich gewoon laat vallen is strafschop terecht. In't midden van't veld zou ge zoiets altijd fluiten en zou iedereen dat terecht vinden, zelfs zonder dat die aanvaller daarvoor zou moeten vallen.

Als ge uw tegenstander vast hebt bij zijn truitje hebt ge altijd het risico dat de ref (terecht) fluit, imo.

NotoriousP

Legacy Member
Van mij mogen ze dat wat meer fluiten, verdedigers moeten eens leren om hun handen thuis te houden.

|steven|

Legacy Member
Maidrion zei:
Derde seizoen op rij dat we bovenaan staan na een paar speeldagen. Spijtig dat het tegen de topclubs nog altijd meestal nougatbollen is.

Wel liever winnen tegen de ploegen waar je echt moet van winnen, dan veel punten pakken tegen 'topploegen' en het dan laten afweten tegen die mindere ploegen.

Didierke10

Legacy Member
Vedoco zei:
Medelijden met Taravel, dat is echt zwaar in de zak gezet worden :p

Vond ik persoonlijk ook, Schouterden of wie het ook was een mooie duik gemaakt want hij doet niks in mijn ogen.

sharpshot

Legacy Member
Tzal 90 min lang met zenuwen zijn aja! Ik ben blij met een punt vanavond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan