Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Newboy zei:Ik ben geen mauve. Ik ben een vecchia signora..
Kijk voor Standard kan je nog begrip opbrengen omdat ze het moeten doen met een jonge onervaren groep en omdat ze een complete kampioenenploeg moeten vervangen maar toch niet voor Club. Dat duur al meer dan 5 jaar.
TazzDeMazz zei:Maar zeggen dat club slecht spelersmateriaal heeft is wel erover. Als daum nooit was vertrokken was dit van ze langs ze leven niet gebeurd.
Foeke booy wordt nu ook in de mix gegooid als mogelijke trainer.
Booka Shade zei:Voor het eerst dit seizoen was ik ervan overtuigd voor de match dat we gingen winnen. Dit OHL heeft, buiten vooraan, te weinig kwaliteit imo.
Het was niet onze beste wedstrijd, maar OHL stelde te weinig tegenover om kans te maken op de overwinning.
TazzDeMazz zei:Dat pvdb spreekt van daum doet me een klein beetje hopen maar kmoet me inhouden omdake wrs toch teleurgesteld ga worden.
.Stan_V zei:Zeker zonder Raymaekers en Thompson achteraan. Zeer slecht moment om naar Standard te komen. Verdiende overwinning voor jullie, ik zie jullie nu wel een reeks neerzetten imo
TazzDeMazz zei:Maar zeggen dat club slecht spelersmateriaal heeft is wel erover. Als daum nooit was vertrokken was dit van ze langs ze leven niet gebeurd.
Foeke booy wordt nu ook in de mix gegooid als mogelijke trainer.
Ruben666 zei:Hij zei er ook bij dat hij het wel niet dadelijk zag gebeuren.
Mo kzie die kerel echt niet komen. Mss eens kijken voor ole gunnar solksjaer. Brugge is blijkbaar al geintereseerd in forren van zijn ploeg. Kunnen ze vaneerste keer de solksjaer ook meepakken.Booka Shade zei:Ik hoop het alleszins. Ik gun het OHL anders wel hoor, zeker omdat het hier 15km vandaan is, maar enkel thuis en uit Standard moeten ze verliezen.
