Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Voor het eerst dit seizoen was ik ervan overtuigd voor de match dat we gingen winnen. Dit OHL heeft, buiten vooraan, te weinig kwaliteit imo.

Het was niet onze beste wedstrijd, maar OHL stelde te weinig tegenover om kans te maken op de overwinning.

TazzDeMazz

Legacy Member
Newboy zei:
Ik ben geen mauve. Ik ben een vecchia signora. :p.

Kijk voor Standard kan je nog begrip opbrengen omdat ze het moeten doen met een jonge onervaren groep en omdat ze een complete kampioenenploeg moeten vervangen maar toch niet voor Club. Dat duur al meer dan 5 jaar.

Maar zeggen dat club slecht spelersmateriaal heeft is wel erover. Als daum nooit was vertrokken was dit van ze langs ze leven niet gebeurd.

Foeke booy wordt nu ook in de mix gegooid als mogelijke trainer.

sharpshot

Legacy Member
Tjah Daum, Foeke Booy, Sollied, Dury, Maes,.... geruchten zullen niet minderen ze.

Jepjep

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Maar zeggen dat club slecht spelersmateriaal heeft is wel erover. Als daum nooit was vertrokken was dit van ze langs ze leven niet gebeurd.

Foeke booy wordt nu ook in de mix gegooid als mogelijke trainer.

Nog een Hollander, the joy.

TazzDeMazz

Legacy Member
Dat pvdb spreekt van daum doet me een klein beetje hopen maar kmoet me inhouden omdake wrs toch teleurgesteld ga worden.

Stan_V

Legacy Member
Booka Shade zei:
Voor het eerst dit seizoen was ik ervan overtuigd voor de match dat we gingen winnen. Dit OHL heeft, buiten vooraan, te weinig kwaliteit imo.

Het was niet onze beste wedstrijd, maar OHL stelde te weinig tegenover om kans te maken op de overwinning.

Zeker zonder Raymaekers en Thompson achteraan. Zeer slecht moment om naar Standard te komen. Verdiende overwinning voor jullie, ik zie jullie nu wel een reeks neerzetten imo

Ruben666

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Dat pvdb spreekt van daum doet me een klein beetje hopen maar kmoet me inhouden omdake wrs toch teleurgesteld ga worden.

Hij zei er ook bij dat hij het wel niet dadelijk zag gebeuren :p.

Reverz

Legacy Member
Het blijft in ieder geval wel grappig: "We weten niet waar we moeten lopen"... hiermee word nog maar eens aangetoond dat Leekens een tactische nul is.

Hopelijk is het nu echt gedaan want dit soort figuren is echt een aanfluiting voor het Belgisch voetbal. Ik moet wel zeggen dat em da goed gedaan heeft... geen bal van héél het spelletje snappen maar er wel voor zorgen dat ge dik dik dik betaald word. Op zich niet slecht geboerd.

Booka Shade

Legacy Member
Stan_V zei:
Zeker zonder Raymaekers en Thompson achteraan. Zeer slecht moment om naar Standard te komen. Verdiende overwinning voor jullie, ik zie jullie nu wel een reeks neerzetten imo

Ik hoop het alleszins. Ik gun het OHL anders wel hoor, zeker omdat het hier 15km vandaan is, maar enkel thuis en uit Standard moeten ze verliezen.

Newboy

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Maar zeggen dat club slecht spelersmateriaal heeft is wel erover. Als daum nooit was vertrokken was dit van ze langs ze leven niet gebeurd.

Foeke booy wordt nu ook in de mix gegooid als mogelijke trainer.

Er werd hier een paar posts geleden gezegd dat met een deftige trainer Club los kampioen word. Komaan hé, overdrijven is ook een kunst. Das precies zeggen of Anderlecht, Genk of Standard niets te zeggen hebben met het spelersmateriaal van Club.

Daum had in zijn tweede jaar kunnen bevestigen maar dat zullen we nooit weten.

TazzDeMazz

Legacy Member
Ruben666 zei:
Hij zei er ook bij dat hij het wel niet dadelijk zag gebeuren :p.

Da moet dus bijgevoegd worden in gequote interviews.:) Mo kzie die kerel echt niet komen. Mss eens kijken voor ole gunnar solksjaer. Brugge is blijkbaar al geintereseerd in forren van zijn ploeg. Kunnen ze vaneerste keer de solksjaer ook meepakken.

Weebl

Legacy Member
Alé, en nu is't zoeken naar de vervangers van Leekens en Verkempinck.
Ik denk dat het toch echt wel een dure vogel gaat worden, ze wilden de titel vandejaar per se halen he.

Stan_V

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik hoop het alleszins. Ik gun het OHL anders wel hoor, zeker omdat het hier 15km vandaan is, maar enkel thuis en uit Standard moeten ze verliezen.

In principe is d'r nog helemaal niks aan de hand voor ons, volgende wedstrijden thuis gewoon weer herpakken! 't Mag ook niet uit de hand gaan lopen met die geweldige run, stel u voor dat wij op 't einde van het seizoen Europees halen, dan gaan ze mij vast in dienst moeten nemen want ze krijgen nu het werk al nauwelijks rond :p

waffel

Legacy Member
Kan een trainer eigenlijk nog iets veranderen aan Club? De laatste jaren heeft Club nu toch welk elke soort trainer over de vloer gehad, zonder al te veel resultaat. Daum kwam er misschien nog het beste uit. Jemenee.

djemz

Legacy Member
ze hebben gesproken met Sollied vorige donderdag zeiden ze op stadion (ze hadden het uit een goede bron)

TazzDeMazz

Legacy Member
Die blessurelast zal ook echt omlaag moeten anders zal de volgende trainer ook moeten bijven werken met een b of c ploeg.

Thorazer

Legacy Member
Eindelijk de Georges buiten :)

Hopelijk voor Club gaan ze wel geen Sollied halen...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Peter Maes please. Sollied zou nog een grotere vergissing zijn nu.

Kenneke10

Legacy Member
Ben altijd pro leekens geweest, maar na 2 op 18 moet je een beslissing nemen.

Ook al zitten de omstandigheden niet altijd mee, ons spel gaat elke week achteruiten dat ligt volgens mij niet aan de aanval.

Dat ze in januari eens werk maken van een stevige verdediging ( LB en RB) zijn echt een must.

en ja nu een nieuwe trainer ??? geen flauw benul wie we moeten nemen , al zou ik wel eens de kans willen geven aan iemand als hein vhb.

Sollied terug halen kan mss een optie zijn staat garant voor op en top aanvallend voetbal, dat het bij gent niet echt lukte heeft ook veel te maken met hun kern.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan