Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cpt. Kablammo zei:Eigenlijk frappant dat ZW nog steeds bovenaan staat. Ja, ze hebben het middenveld, de flanken en de gevaarlijke spits. Maar hun verdediging is middelmatig op zn best en de keeper heeft ooit eens één seizoen écht goed gespeeld. Het is wel duidelijk dat de toppers het vooral hebben laten afweten tot dusver.
Natuurlijk blijven ze geen volledig seizoen daar staan, het is maar een kwestie van tijd voor er een dipje begint. De PO1 zullen ze wellicht halen.
Maar als topper daar tegen spelen moeten ze gewoon zelf het heft in handen nemen en die verdediging zoek vlammen. Afwachten tegen dit Zulte is gewoon gelijk aan je eigen kontje naaien.
IceMaN.* zei:Lestienne, één van de weinige spelers bij FCB die ik nog apprecieer.![]()
