Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheldon Cooper zei:Typisch, die kaart van Vazquez was gisteren ook een lachertje toch?
Ik vind dat videosysteem van het hockey eigenlijk ideaal voor voetbal ook...

Vernon zei:Ja gast, het is nu zo. Niet nodig om 34 keer te gaan herhalen dat er geen beelden gebruikt worden.![]()
J.Brown zei:Hoe deed Gorieus het eigenlijk al tot nu toe bij Genk?
De waarheid mag meerdere keren gezegd worden Morissey.Vernon zei:Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.
Vernon zei:Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.
Idd, omdat iedereen nu naar die hockey zit te gapen.Vernon zei:Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.

Xperia zei:Is gent zo zwak ofwat?
Sheldon Cooper zei:Wel triestig dat enkel Club er in slaagt om 2 speeldagen op rij te winnen...

Kiiilerke zei:Club had ook 2 "makkelijke" tegenstanders![]()

Kiiilerke zei:Club had ook 2 "makkelijke" tegenstanders![]()

J.Brown zei:offt: Michel Daerden overleden. rip