Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Rubmifer

Legacy Member
Hyland glijdt naar de bal, raakt de bal, maar glijdt een beetje ongelukkig voort en raakt dan het scheenbeen van een OHL speler. Rood als gevolg.

Vernon

Legacy Member
Slechte inspeelpass van Tshimanga en Hyland tackelt door. Raakt eerst bal en schiet dan met gestrekt been door, maar leek mij niet de bedoeling en al zeker geen rode kaart waard. Een overtreding was het wel, geel leek me op zijn plaats.

Off topic: http://www.psvjeugd.nl/ottencup/nieuws/17

Anderlecht 2des geworden in jeugdtoernooi met Psv, AZ, Zenit, Kopenhagen, Twente,... Kabasele zou vrij indrukwekkend geweest zijn.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Typisch, die kaart van Vazquez was gisteren ook een lachertje toch?
Ik vind dat videosysteem van het hockey eigenlijk ideaal voor voetbal ook...

Vernon

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Typisch, die kaart van Vazquez was gisteren ook een lachertje toch?
Ik vind dat videosysteem van het hockey eigenlijk ideaal voor voetbal ook...

Ja gast, het is nu zo. Niet nodig om 34 keer te gaan herhalen dat er geen beelden gebruikt worden. :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Vernon zei:
Ja gast, het is nu zo. Niet nodig om 34 keer te gaan herhalen dat er geen beelden gebruikt worden. :)

Easy there, precies licht ontvlambaar vandaag.
Hoe dicht staat Kabasele eigenlijk bij de A-kern?

Vernon

Legacy Member
Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.

Jepjep

Legacy Member
Vernon zei:
Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.
De waarheid mag meerdere keren gezegd worden Morissey.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Vernon zei:
Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.

Het is gewoon triestig dat het in minder populaire sporten vlot en zonder problemen toegepast kan worden. In de populairste en grootste sport op deze aardkloot blijven we match na match gewoon allemaal met frustraties achter.

Cerv.Be

Legacy Member
Vernon zei:
Neen, maar we weten dat er geen beelden gebruikt worden. Jammer? Zeker wel, maar dat is al de derde of vierde keer dat ik u (en anderen trouwens) zie aanhalen dat dat in het hockey wel gebeurt. Tuurlijk zou dat beter zijn, maar het is nu zo. Storend om dat dan zo vaak te moeten lezen.
Idd, omdat iedereen nu naar die hockey zit te gapen. :p

stormtrooper

Legacy Member
Xperia zei:
Is gent zo zwak ofwat?

Totaal niet, we spelen eigenlijk geen slechte match. 1 keer slecht verdedigd door Rafinha en 1 keer gewoon stukgecounterd.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Club had ook 2 "makkelijke" tegenstanders;)

Mwa, mijn broer zei dat gisteren ook, het zijn de twee promovendi. Anderlecht had het tegen OHL vorig jaar ook moeilijk. Die mannen zitten nog in de euforie van het promoveren en soms kan dat echt lastig zijn.

Waasland-Beveren was idd makkelijk, Charleroi gisteren niet. Maar Club heeft gisteren ook helemaal niet goed gespeeld :x

Hoe doet Remacle het bij Gent? Wel een heeeel jong middenveld als ik de opstelling zo bekijk. Wel tevreden dat ze Arbitman eens vol zijn kans geven. Die kerel heeft echt potentieel om topschutter te worden.

LaBuenaVida

Legacy Member
ZW speelt niet slecht imo!

J.Brown zei:
offt: Michel Daerden overleden. rip

Lol, in het franse ziekenhuis Fréjus?!
Mijn jaarlijkse vakantiebestemming!

RIP!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan