Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een belachelijke reactie! Ik hoop dat jij ooit je been eens breekt met een dubbele open beenbreuk! Wasyl is dan misschien zelf niet de meeste propere speler maar dat je zo'n dingen goed praat omdat het 'maar' om hem gaat.. Een woord: Dwaas!-Steve- zei:Het was tenslotte ook maar Wasilewski zijn been dat gebroken werd.
MrBrightside zei:Wat een belachelijke reactie! Ik hoop dat jij ooit je been eens breekt met een dubbele open beenbreuk! Wasyl is dan misschien zelf niet de meeste propere speler maar dat je zo'n dingen goed praat omdat het 'maar' om hem gaat.. Een woord: Dwaas!