Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Dat constante uitfluiten van Witsel... ik begon al te hopen dat hij er eentje zou binnentrappen.

Soit, leuk dat Anderlecht wint :). Zenit toch echt wel ongelofelijk zwak..

Lode16

Legacy Member
Safari is tog ook wel een bereke. Hoeveel schouder duels dat die nie gewonnen heeft.

Roald

Legacy Member
MrBrightside zei:
Jammer voor Dortmund, Real verdiend het gewoon niet! :tongue:
Dortmund heeft in de tweede helft echt niets laten zien en in de eerste waren ze ook niet beter, veel efficiënter wel.

waffel

Legacy Member
Kouyaté was toch ook wel overal achteraan, zalig. Safari heel sterk ook. Gillet doet dat meer dan degelijk op de RB. Yakovenko bijna met de tweede goal daar. Alles zat goed eigenlijk. Misschien iets te weinig kansen kunnen afdwingen.

J.Brown

Legacy Member
waffel zei:
Wat zei ik :D

Nice one Anderlecht!!!

Witsel zen ware aard kwam efkes weer naar boven alst ni lukt :)

Nu niet gaan overdrijven ook he. Komt hij tussen 3 man door om dan onderuit geschoffeld te worden door de Amerikaan. Begrijpelijke reactie.

puike overwinning van Anderlecht, had ik niet verwacht

-Steve-

Legacy Member
En Nuytinck niet vergeten.

En wat J.Brown zegt. waffel zijn reactie is er wat over.

TheRedDevils

Legacy Member
sharpshot zei:
Staat die trainer van Zenith niet onder immense druk? Zo'n ploeg en niet kunnen winnen op Rsca.

Ja ik stel me ook wel vragen bij die coach. Met zo'n ploeg moet je daar toch veel meer uithalen.. Nuja, goed voor Anderlecht. Als Milan ook niet goed speelt (zoals de heenmatch) kunnen ze misschien nog 2des worden :lol: Want Malaga is nu al geplaatst dus die gaan niet meer gemotiveerd zijn.

Koone

Legacy Member
Biglia en Praet :love:
Safari ook wel heel sterk, behalve die domme gele kaart..

waffel

Legacy Member
J.Brown zei:
Nu niet gaan overdrijven ook he. Komt hij tussen 3 man door om dan onderuit geschoffeld te worden door de Amerikaan. Begrijpelijke reactie.

puike overwinning van Anderlecht, had ik niet verwacht

-Steve- zei:
En Nuytinck niet vergeten.

En wat J.Brown zegt. waffel zijn reactie is er wat over.

Alles om Witsel te jennen :D

Danku Bossie om de puike prestatie van Kouyaté te bevestigen. Praet-Biglia-Kouyaté waren voor mij de mannen van de match.

Racing_Genk

Legacy Member
Zenit won 6 matchen na elkaar in Rusland, dus die trainer staat niet onder druk denk ik

waffel

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Zenit won 6 matchen na elkaar in Rusland, dus die trainer staat niet onder druk denk ik

Op welke manier. Nuja 6 op 6 is heel goed, welke manier dat ook is.

Rikie

Legacy Member
waffel zei:
Alles om Witsel te jennen :D

Danku Bossie om de puike prestatie van Kouyaté te bevestigen. Praet-Biglia-Kouyaté waren voor mij de mannen van de match.

Safari mag daar ook wel bij voor mij.

MrBrightside

Legacy Member
Roald zei:
Dortmund heeft in de tweede helft echt niets laten zien en in de eerste waren ze ook niet beter, veel efficiënter wel.

Heb geen minuut van de wedstrijd gezien, ik vind dat gewoon Dortmund moet winnen in naam van de sport! Ploegen als Real zouden eruit moeten vliegen met 0 op 18 !

Balsaus

Legacy Member
Rikie zei:
Zenit moet gewoon nog 2x verliezen. :applause:

Ik vrees ervoor dat Anderlecht nog minstens 3/6 moet halen. Ik zie Zenit geen 0/6 halen.


En voorwa was dat telkens uitfluiten van Witsel goed?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan