Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maxwell

Legacy Member
Hahaha leuke actie wel.
Echt vreemd, United stond toch echt te zuigen toen ik begon te kijken en nu staan ze simpel op 1-3.

eurowarriors

Legacy Member
4-2!!! Feghouli wereldspeler, wat die uit zijn voeten tovert, geniaal! Ik heb David Silva en Juan Mata de laatste jaren bij Valencia zien toveren, Feghouli komt er dichtbij.

Twee individuele fouten bij de doelpunten, maar deze match eigenlijk nooit uitgespeeld, heel sterk Valencia. Elke keer dat Valencia doorduwde had BATE problemen. Stugge tegenstander, maar oververdiende overwinning en een heel belangrijke stap naar de volgende ronde wat financieel heel belangrijk is!!

Jepjep

Legacy Member
Chelsea speelde echt enorm slordig, de hoeveelheid slechte passes waren niet te tellen. Wel enorm belangrijke zege, anders zou het nog vrij moeilijk zijn om zich te kwalificeren.

TheRedDevils

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Hahaha leuke actie wel.
Echt vreemd, United stond toch echt te zuigen toen ik begon te kijken en nu staan ze simpel op 1-3.

Was vooral doordat Nani eraf werd gehaald en Rafael in de plaats kwam, zodat Valencia kon opschuiven. Rafael is echt aan een sterk seizoen bezig trouwens.

Romelus

Legacy Member
Lol net live op de NOS Van Marwijk die zinspeelt over mogelijke contacten met Club Brugge.:)

Jepjep

Legacy Member
Romelus zei:
Lol net live op de NOS Van Marwijk die zinspeelt over mogelijke contacten met Club Brugge.:)

Was eerder Tom Egbers die daarop zinspeelde met zijn blauwzwart trainingspakje mopje.

BeeLz

Legacy Member
Blijkbaar is Chelsea hun geluk in de CL nog niet op, 1 kans creëren en 3x scoren terwijl de laatste goal eigenlijk nooit had mogen vallen. Arbiter had moet affluiten na de aanval van shaktar want 2 minuten waren op. Vrije trap voor de corner werd getrapt op 92min30sec :o

Zoveel scheelt het nu wel niet voor Juventus, gewoon thuis winnen tegen Chelsea en een punt halen in shaktar die dan normaal gezien al geplaatst zijn als ze winnen tegen de Denen. Of gelijk spelen tegen Chelsea en winnen in shaktar maar dat lijkt me moeilijker :p

Bubba

Legacy Member
BeeLz zei:
Blijkbaar is Chelsea hun geluk in de CL nog niet op, 1 kans creëren en 3x scoren terwijl de laatste goal eigenlijk nooit had mogen vallen. Arbiter had moet affluiten na de aanval van shaktar want 2 minuten waren op. Vrije trap voor de corner werd getrapt op 92min30sec :o

Zoveel scheelt het nu wel niet voor Juventus, gewoon thuis winnen tegen Chelsea en een punt halen in shaktar die dan normaal gezien al geplaatst zijn als ze winnen tegen de Denen. Of gelijk spelen tegen Chelsea en winnen in shaktar maar dat lijkt me moeilijker :p

Het waren 3 minuten, geen 2. En dan nog, het zijn MINIMUM 3 minuten...

caoimhin

Legacy Member
BeeLz zei:
Blijkbaar is Chelsea hun geluk in de CL nog niet op, 1 kans creëren en 3x scoren terwijl de laatste goal eigenlijk nooit had mogen vallen. Arbiter had moet affluiten na de aanval van shaktar want 2 minuten waren op. Vrije trap voor de corner werd getrapt op 92min30sec :o

Zoveel scheelt het nu wel niet voor Juventus, gewoon thuis winnen tegen Chelsea en een punt halen in shaktar die dan normaal gezien al geplaatst zijn als ze winnen tegen de Denen. Of gelijk spelen tegen Chelsea en winnen in shaktar maar dat lijkt me moeilijker :p

Extra tijd is een indicatie, scheidsrechter heeft de eindbeslissing.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Juventus moet GEWOON thuis winnen en puntje halen in Shaktar? Ik denk dat geen enkele match tussen Juve, Chelsea & Shaktar een GEWONE match is. 3 sterke ploegen en als je weet wat Shaktar nog op de bank heeft, mijn god.

Booka Shade

Legacy Member
BuBbA zei:
Het waren 3 minuten, geen 2. En dan nog, het zijn MINIMUM 3 minuten...

caoimhin zei:
Extra tijd is een indicatie, scheidsrechter heeft de eindbeslissing.

Mag een scheidsrechter dan ook maar 1 minuut bijtellen, ookal geeft de 4de ref er bijvoorbeel 3 aan?

caoimhin

Legacy Member
Ja. Maar als hij geen kletsen wil krijgen doet hij dat beter niet. Maar soms zie je bv. dat bij een 4-0 stand de ref na 90 minuten affluit, zonder extra tijd te spelen. Extra tijd is volledig optioneel en dus niet verplicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan