Bart Religion
Legacy Member
Thorazer zei:Nee gewoon nee RSCA moet CL spelen.
Trouwen ben nog altijd van mening dat elke kampioen CL moet spelen ongeacht van welke competitie anders kan je het beter geen Champions League noemen.
Snap niet dat mensen een Belgische ploeg het geld niet gunnen?
Veel kunnen we er idd niet gaan doen maar geld is altijd welkom anders blijven WIJ in deze rampzalige stadions spelen en geraken we er nooit meer bovenop.
Is dus niet enkel voor RSCA hè maar elke ploeg in België.
Anderlecht is al de rijkste ploeg van België, hoe groter de kloof wordt, hoe minder leuk voor de andere ploegen. Beter dat de top aan elkaar gewaagd blijft. Op korte termijn is dat wel leuk als het jouw favoriete ploeg is die er boven uitsteekt natuurlijk.
Al is het op lange termijn voor niemand goed eigenlijk.
En voor nieuwe stadiums is geld genoeg, 't zijn andere factoren die tegenwerken.


Jammer dat het geen echte voetbal liefhebber is zoals Roman A.
