de boom
Legacy Member
Milfhunter zei:nu wat anders: Wat gaat Anderlecht in de CL doen ?
Wat zou lima.. in de CL gaan doen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Milfhunter zei:nu wat anders: Wat gaat Anderlecht in de CL doen ?
Gewoon uitspelen en blijven aanvallen. Aanvallen is de beste verdediging. Dan kan er niks gebeuren. Echter als ze ook maar één seconden terugtrekken (wat ze meestal dus wel doen), dan hangen ze aan de rekker. Niet doen dus!jedisparkle zei:tis nog nie gedaan...

Rikie zei:poen pakken
Lamsednav zei:Geld rapen. Denk wel dat ze dat zelf ook weten dat ze daar sportief niets kunnen zoeken.

Milfhunter zei:nu wat anders: Wat gaat Anderlecht in de CL doen ?
Kwartfinale halen zoals Nicosia?de boom zei:Wat zou lima.. in de CL gaan doen?


de boom zei:Wat zou lima.. in de CL gaan doen?
Cpt. Kablammo zei:Geld in ne zak steken en afgeven aan een ploeg met ne CV, een ander ploeg met ne RB, een ander ploeg met ne vervanger voor Biglia, ...