Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg wel. Ik verschiet ervan. Gaan ging ik sowieso doen, blij dat het aan een zeer scherpe prijs kan. Hopelijk kan ik de verplaatsingen ook allemaal, kijk al uit nr donderdagJanVH zei:Prijzen voor CL abonnement bij KAA Gent zijn bekend. Variërend tussen €75 en €150. Zéér schappelijke prijzen![]()
AntiChrist7 zei:Preudhomme zijn engels is beter dan Van Gaal.....
chomo zei:Op dees mannen na danBeelden opgedoken van Brugse hooligans in Manchester - Sportwereld Dat is dan ook de keerzijde zeker bij Brugge? Veel fans maar ook het meeste marginale hooligans in ons land?
marcel zei:ook wel belachelijk van het nieuwsblad he, dat filmke van een halve minuut 2x achtereen afspelen om het toch wa meer te laten lijken dan het was...
TheRedDevils zei:Hopelijk kom ik Giggs straks tegen aan het stadionAan 1 iets twijfel ik niet voor vanavond: de sfeer zal super zijn!

LaBuenaVida zei:Hopelijk niet al te snel een tegengoal
Benieuwd als het de sfeer zal overtreffen in Manchester. Eerste keer dat'k letterlijk m'n stem kwijt was.
Wat? De eerste keer, dat kan toch nietLaBuenaVida zei:Hopelijk niet al te snel een tegengoal![]()
Benieuwd als het de sfeer zal overtreffen in Manchester. Eerste keer dat'k letterlijk m'n stem kwijt was.

Pegasus zei:Die defensie is idd toch wel redelijk dramatisch te noemen
De Fauw vs Depay bvb![]()
Pegasus zei:Die defensie is idd toch wel redelijk dramatisch te noemen
De Fauw vs Depay bvb![]()
Pegasus zei:Die defensie is idd toch wel redelijk dramatisch te noemen
De Fauw vs Depay bvb![]()