Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JanVH

Legacy Member
Prijzen voor CL abonnement bij KAA Gent zijn bekend. Variërend tussen €75 en €150. Zéér schappelijke prijzen :)

PauliMascona

Legacy Member
JanVH zei:
Prijzen voor CL abonnement bij KAA Gent zijn bekend. Variërend tussen €75 en €150. Zéér schappelijke prijzen :)
Zeg wel. Ik verschiet ervan. Gaan ging ik sowieso doen, blij dat het aan een zeer scherpe prijs kan. Hopelijk kan ik de verplaatsingen ook allemaal, kijk al uit nr donderdag

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

BleKKie

Legacy Member
Meunier in de selectie, jaja, we winnen dit :unsure:

Zal ook wel niet spelen neem ik aan.

Jebedia

Legacy Member
marcel zei:
ook wel belachelijk van het nieuwsblad he, dat filmke van een halve minuut 2x achtereen afspelen om het toch wa meer te laten lijken dan het was...

Zal wel gewoon copy paste van youtube zijn. En te korte filmpjes op youtube maken geen winst dus daarom twee keer achter elkaar. Is dom natuurlijk maarja.

TheRedDevils

Legacy Member
Hopelijk kom ik Giggs straks tegen aan het stadion :unsure: Aan 1 iets twijfel ik niet voor vanavond: de sfeer zal super zijn!

LaBuenaVida

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Hopelijk kom ik Giggs straks tegen aan het stadion :unsure: Aan 1 iets twijfel ik niet voor vanavond: de sfeer zal super zijn!

Hopelijk niet al te snel een tegengoal :p
Benieuwd als het de sfeer zal overtreffen in Manchester. Eerste keer dat'k letterlijk m'n stem kwijt was.

Kenneke10

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Hopelijk niet al te snel een tegengoal :p
Benieuwd als het de sfeer zal overtreffen in Manchester. Eerste keer dat'k letterlijk m'n stem kwijt was.

Op verplaatsing is er sowieso meer sfeer dan thuis, als we snel achter komen zou het wel heel stil kunnen worden.

BleKKie

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Hopelijk niet al te snel een tegengoal
emoji14.png

Benieuwd als het de sfeer zal overtreffen in Manchester. Eerste keer dat'k letterlijk m'n stem kwijt was.
Wat? De eerste keer, dat kan toch niet :unsure:

Zal wel meevallen de sfeer, maar overtreffen van vorige week zal wel niet. De uitsupport van Man U is ook indrukwekkend las ik ergens, dus zal wel hunne toer zijn
emoji14.png

Kenneke10

Legacy Member
Ik hoop op een mirakel maar dan zal alles moeten meezitten, op man utd hebben we geen kans bijeen gekregen en nu moeten we minstens 2x scoren tja. En geen goal tegen krijgen lijkt me ook al onmogelijk met deze defensie.

Pegasus

Legacy Member
Die defensie is idd toch wel redelijk dramatisch te noemen
De Fauw vs Depay bvb :eek:

Steve-

Legacy Member
Pegasus zei:
Die defensie is idd toch wel redelijk dramatisch te noemen
De Fauw vs Depay bvb :eek:

Tja, Cools zag ze ook serieus vliegen vorige week. Ik gok op opnieuw een 1-3 vandaag. 0-3 na de eerste helft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan