Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ValeRossi46 zei:Gezien de kern die Club nu heeft,vond ik de eerste helft niet zo slecht.
Diaby heeft ook wel een serieuze briefing gekregen denk ik zich niet zo snel te laten vallen.
Nu,het was zeker onvoldoende,zijn best wat kansen geweest vooral dat getaffel v Diaby, maar das gebrek aan vertrouwen..dat droop ervan af. Jammer maar laat ons eerlijk zijn,het is nog steeds ManU . En Club mist hun meest talentvolle spelers nu eenmaal.
BleKKie zei:Wat? De eerste keer, dat kan toch niet
Zal wel meevallen de sfeer, maar overtreffen van vorige week zal wel niet. De uitsupport van Man U is ook indrukwekkend las ik ergens, dus zal wel hunne toer zijn![]()


Steve- zei:Die blik van Van Gaal richting Giggs na Chicharito zijn Terry'ke was trouwens echt priceless.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk




Silence zei:Morgen Bayern - Real Madrid - As Roma - AA Gent in 1 poule ?![]()
marcel zei:neen, dank u. we willen nog een beetje kans maken.