Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
ValeRossi46 zei:
Gezien de kern die Club nu heeft,vond ik de eerste helft niet zo slecht.
Diaby heeft ook wel een serieuze briefing gekregen denk ik zich niet zo snel te laten vallen.
Nu,het was zeker onvoldoende,zijn best wat kansen geweest vooral dat getaffel v Diaby, maar das gebrek aan vertrouwen..dat droop ervan af. Jammer maar laat ons eerlijk zijn,het is nog steeds ManU . En Club mist hun meest talentvolle spelers nu eenmaal.

Het leek mij vooral ook dat het op dat moment mocht van United hoor. Elke keer als die versnelden, konden ze bij Club gewoon niet volgen.

ValeRossi46

Legacy Member
Ja idd,ze lieten de koppen ff hangen,en das best begrijpelijk, het was voor de start v de match imo al onhaalbaar. Daarmee dat de eerste helft mij toch wel goed beviel omdat de goesting erin zat.
Overigens goed voor Rooney dat hij wat maakt..
Maar wel onbegrijpelijk dat de defensie er alweer intrapt in Memphis zijn rechtse,al was het een assist..dat kan niet zoiets.

ToasT

Legacy Member
Zware uitslag voor Club, 1-2 of zo was hier imo meer op zijn plaats.
Het middenveld was nergens met een Vazquez die te hoog stond, een ontstellend zwakke Claudemir die mandekking speelde op Januzay en daardoor veel te laag stond en Vormer die het dan maar allemaal moest belopen. Bolingoli moest dan naar binnenschuiven zodat Darmian vrij kon oprukken, een Diaby die weer eens bewees waarom hij in Lille niet van de bank kwam (als hij er al op geraakte).
Aangenaam verrast door Castelleto al gaat hij bij de eerste goal in de fout door veel te ver van Depay te staan. Good old De fauw die weer eens mocht depanneren op een plaats die de zijne niet is. Is Castelleto eigenlijk niet aangetrokken als backup centraal achterin?
Ook de keuze van Bolat snap ik niet echt, ik heb de match van dit weekend niet gezien maar voor zover ik hoor, kon Bruzesse daar (opnieuw) niets verweten worden.

Toen ik voor de match de namen las, had ik ergens weer gehoopt op een 3-5-2.

ValeRossi46

Legacy Member
Ik heb precies toch meer vertrouwen in Bolat omdat die meer ervaring heeft en toch ook beter kan uittrappen richting middenveld op de speler heb ik de indruk.
Bruzesse heb ik persoonlijk minder vertrouwen in,ik kan er helaas men vinger ni op leggen waarom precies,die komt bij mij zo over,wat niks wilt zeggen concreet natuurlijk. Hij stopt penaltys dus tis gene prutser.

Steve-

Legacy Member
Btw, Shaw is echt sterk aan het seizoen begonnen. Alletwee onze backs eigenlijk. Maar van Shaw gaat aanvallend voorlopig meer gevaar uit dan Darmian. Benieuwd hoe die zich verder ontwikkelen dit seizoen, maar het ziet er goed uit.

TheRedDevils

Legacy Member
BleKKie zei:
Wat? De eerste keer, dat kan toch niet :unsure:

Zal wel meevallen de sfeer, maar overtreffen van vorige week zal wel niet. De uitsupport van Man U is ook indrukwekkend las ik ergens, dus zal wel hunne toer zijn
emoji14.png

Niets van gemerkt...

Diaby die de kans op 1-1 mist, was het kantelmoment. Ik ben nog steeds kwaad op hem :sop:
Aan de andere kant hoop ik dat Rooney nu vertrokken is. Hernandez was wel hilarisch :p

Romelus

Legacy Member
Tja zoals ik al iedere week zeg, die Diaby hangt me de keel uit en hij is hier pas. Voor het overige goed verweerd, maar het niveauverschil was te groot.



Ik zit wel nooit meer in Noord Beneden. Zat nu voor het eerst midden in de spionkop. Drie keer gooien ze dat Bengaals vuur voor mijn voeten of achter mijn rug. Degoutant. En de marginaliteit van dat volk daar kan je nog niet in woorden brengen.


O ja en op de koop toe stond ik nog naast fcberke.

Steve-

Legacy Member
Die blik van Van Gaal richting Giggs na Chicharito zijn Terry'ke was trouwens echt priceless.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

TheRedDevils

Legacy Member
Steve- zei:
Die blik van Van Gaal richting Giggs na Chicharito zijn Terry'ke was trouwens echt priceless.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Idd, net gezien :D
Trouwens Blekkie, zat jij achter mij en vroeg je me om te gaan zitten? Ofwel was het iemand anders :unsure:

BleKKie

Legacy Member
Niet ontgoocheld eigenlijk, waarom zou ik ook. Vooraf hoop je er ergens wel nog in als je vroeg kan scoren, maar we kunnen gewoon niet scoren, dus dan is het snel over. De eerste helft spelen we aardig, maar je moet toegeven dat Man U ook gewoon niet echt doordrukte en Club wat liet doen, uiteraard moet je altijd met 1-1 de rust in gaan denk ik. Al die bijna niet te missen kansen beginnen ons gigantisch zuur op te breken de laatste weken.

Niveautje (of 2-3) te hoog, wat zeker geen schande is. We staan hier ook gewoon met een halve ploeg, dat is misschien een flauw excuus maar het is gewoon zo. Als je daar met een De fauw centraal moet spelen, ja jongens, die krijgt echt gewoon alle ruimte van de tegenstander en kan er amper iets goed mee doen, verschrikkelijk. En idd, ik dacht dat die Castelletto voor centraal was?
Ergens heb ik toch ook meer vertrouwen in Bolat dan in Bruzesse, al is één match (zeker zo'n match) natuurlijk niet zo veel zeggend.

En Vazquez, weg weg weg, kotsbeu ben ik dat ventje. Maar wie moet dat hebben, dat hij maar wat tussen de kamelen gaat voetballen dan, misschien kan hij daar wel iets tegen doen. Als hij blijft zal hij dan plots wel weer een goeie periode hebben, om dan toch weer te hervallen in één of andere blessure als het money time is, dus bye bye mijn beste.

Nog één ding: Vormer :bow:

Edit: geen idee trd, heb dat voor de match wel gezegd tegen die gast voor mij, om te lachen, maar dat was gij niet, want die zit daar elke week :)

ValeRossi46

Legacy Member
Ik denk eerlijkgezegd als Diaby zijn draai vindt dat die best wat scorend vermogen heeft hoor.
Om 1 of andere reden komt het er niet uit,en als je als relatief kleine speler de kans niet krijgt tegen een topper is het al helemaal onmogelijk.
Maar die ene kans die hij had vandaag,was echt het bewijs v gebrek aan zelfvertrouwen. Het wegkappen vd keeper was goed gedaan maar de erbarmelijke controle over de bal achteraf mag natuurlijk nooit.
En das iets dat hij anders toch wel kan,maar als de druk megahoog ligt is het altijd makkelijker gezegd dan gedaan,ma idd e stekertje na Bolingoli en het was prijs.

ValeRossi46

Legacy Member
Vooral Refaelov wil ik terug..en idd Vazquez,ik merk nu al dat die in een langdurige blessure gaat hervallen. Ben benieuwd met welke middenvelder en spits Club aant onderhandelen is.
Want dat werd reeds bevestigd op extra time.

Babaluna

Legacy Member
Vormer was inderdaad de eerste die "meekon" maar zwom toch soms ook een paar keer toen Man U vesnelde

Riverdale27

Legacy Member
marcel zei:
neen, dank u. we willen nog een beetje kans maken.

Heb je pot 1 en 2 gezien? Tegen al die ploegen maakt Gent geen schijn van kans (ik overdrijf lichtelijk, but you get the point). Ik zou vooral voor de beleving gaan en dan focussen op de Europa League, want de kans dat Gent door gaat naar de knock-out van de CL is quasi nihil. Gegeven die kans, lijkt het me leuker om te genieten van een paar grote namen.

Slayer_Kev666

Legacy Member
3 kleppers aub! en 3 mooie verplaatsingen :love:
De kans dat we zelf 3de worden is nog geen 5%, maar dat hoeft ook niet. Europees overwinteren om in ocharme de Europa League te spelen, daar heb je toch niets aan? Enkel punten verlies in de eigen competitie. Gent en zijn supporters moeten gewoon genieten van de champions league, en elk goaltje, elk puntje moet gevierd worden als een overwinning!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan