Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxwell zei:
puni zei:Ge lacht, maar die moet al een half jaar niet onderdoen voor Meunier hoor.
SomeDude zei:Gewoon reflex, niets speciaal aan.
Maxwell zei:Ja slecht gekopt ook. Prutsers allebei.
Mefke zei:Is dat nu echt nodig om overal Hollanders bij te halen? Nu zitten er daar al 2, zondag in stadion ook...
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Heerlijk toch. Actie van douglas was ook weer genieten.Maxwell zei:
Elosopardo zei:Mooi van Gent. Veel mooier en beter voetbal dan wat ik Anderlecht heb zien presteren de voorbije jaren in de Champions League de voorbije jaren.

Het was gelukkig nog binnen de zestien.puni zei:Lol Neuer.