Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jebedia

Legacy Member
Toch ook wel netjes van Malmö om 3 punten te pakken. Man united weer dutskes.

makila

Legacy Member
Jepjep zei:
Geef die rosse ne keer de gouden bal.
Ge moogt het draaien en keren zoveel als ge wilt, maar ik vind voor het jaartal 2015, De Bruyne de beste middenvelder ter wereld, naar mijn mening.
(Ter info, Messi en Ronaldo zijn aanvallers géén middenvelders ;))

Jammer dat men voor de top-3 weer puur voor de aanvallers gaat. Voor de gouden bal zal het wel gaan tussen Messi, Ronaldo en Neymar vrees ik.

No offense tov Hazard, maar dit jaar is De Bruyne mijlenver beter dan Hazard. Zonder De Bruyne zaten de Rode Duivels nu thuis voor de TV te kijken ipv dat ze naar het EK zouden gaan.

SomeDude

Legacy Member
makila zei:
No offense tov Hazard, maar dit jaar is De Bruyne mijlenver beter dan Hazard. Zonder De Bruyne zaten de Rode Duivels nu thuis voor de TV te kijken ipv dat ze naar het EK zouden gaan.

Dat meen je nu toch zelf niet, zelfs zonder KDB EK niet halen zou een schande zijn geweest hoor.

Trouwens hun stats zijn dicht bij elkaar :p
Eden Hazard: 9 matchen, 5 goals en 1 assist
Kevin De Bruyne: 10 matchen, 5 goals en 3 assists.

makila

Legacy Member
SomeDude zei:
Dat meen je nu toch zelf niet, zelfs zonder KDB EK niet halen zou een schande zijn geweest hoor.
Een geluk dat het dan géén schande geworden is hé ;)

SomeDude zei:
Eden Hazard: 9 matchen, 5 goals en 1 assist
Kevin De Bruyne: 10 matchen, 5 goals en 3 assists.
Je vergelijkt nu wel het vorige voetbalseizoen met het huidige seizoen. :p

Dit seizoen speelt Hazard momenteel (nog) niet goed. Amper 1 doelpuntje. ;)

SomeDude

Legacy Member
makila zei:
Een geluk dat het dan géén schande geworden is hé ;)


Je vergelijkt nu wel het vorige voetbalseizoen met het huidige seizoen. :p

Dit seizoen speelt Hazard momenteel (nog) niet goed. Amper 1 doelpuntje. ;)

Nee dat is over gans de campagne ;)

Archaos

Legacy Member
De Bruyne was imo belangrijker in de WK kwalificatie. Hij is hoe dan ook de belangrijkste speler voor de Rode Duivels de laatste 3-4 jaar

Statistieken zeggen ook niet veel. Die 0-1 tegen Cyprus(?) was pure genialiteit van De Bruyne. De goal kwam echter van Hazard en de assist van Mertens.

Gavin

Legacy Member
makila zei:
Jammer dat men voor de top-3 weer puur voor de aanvallers gaat. Voor de gouden bal zal het wel gaan tussen Messi, Ronaldo en Neymar vrees ik.
Ook al is die prijs een travestie geworden, dat is wel terecht he. Allez, de top drie moet wel Messi/Neymar/Suarez zijn, maar die spelers spelen wel op een niveautje hoger dan De Bruyne vorig jaar.

De Bruyne krijgt nu zijn kans bij een topclub, al is het wel maar eentje die minstens een niveau hoger gelift moet worden om nog maar een kans te hebben. Om zo een prijs te winnen moet ge helaas voor hem bij andere clubs spelen dan City, maar hij speelt nu bij de grote jongens. Nooit kans maken op een titel in eigen land en eruit tegen Napoli in de EL maakt u kansloos in vergelijking met echte wereldspelers, ook al speelt ge de pannen van het dak.

makila

Legacy Member
SomeDude zei:
Nee dat is over gans de campagne ;)
Er is een misunderstanding hier :)

Jij geeft de stats van de WK campagne terwijl ik dacht dat je bezig waart over de stats van alle competities samen.
Ja dan kloppen uw stats :)

marcel

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Rsca kreeg begot niet zoveel lof dan gent dit jaar terwijl zij wel resultaten neer gezet hebben, wat niet wil zeggen dat gent het slecht doet verre van zelf.

na 3 speeldagen doet Gent het beter dan RSCA vorig jaar (na evenveel speeldagen). beide 1 punt uit 3 matchen, maar Gent beter doelsaldo. vooral de terugronde was beter, met 5 op 9. dat wordt idd moeilijk voor Gent, maar het is de eerste keer CL voor de ploeg, 95% van de spelers en de trainer. Dat kan je van RSCA ook niet zeggen.

dat Gent zoveel lof krijgt komt gewoon voort uit het feit dat velen het niet verwacht hadden.

PauliMascona

Legacy Member
marcel zei:
na 3 speeldagen doet Gent het beter dan RSCA vorig jaar (na evenveel speeldagen). beide 1 punt uit 3 matchen, maar Gent beter doelsaldo. vooral de terugronde was beter, met 5 op 9. dat wordt idd moeilijk voor Gent, maar het is de eerste keer CL voor de ploeg, 95% van de spelers en de trainer. Dat kan je van RSCA ook niet zeggen.

dat Gent zoveel lof krijgt komt gewoon voort uit het feit dat velen het niet verwacht hadden.
Als supporter zijnde had ik het zelf ook niet verwacht.

Zelf na al 2 dikke champions league partijen, had ik nooit durven dromen dat Gent ging spelen zoals ze gespeeld hebben op Spaanse bodem!

Wel een kleine voetnoot, eerste 20minuten kon het even makkelijk 3-0 staan. Sels stopt 2 100% doelpunten. Zou andere match geweest zijn dan.

Maar mooi hoe Gent de rug recht en zelf een punt verdient na 90 minuten.

PS: policia is een dikke schande, van s'middags al provoceren en na de match effe de matrak testen. Ik vraag me af of ze dit tegen een Engelse ploeg ook zouden durven. Nog goed dat we brave supporters hebben.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Xcessive-

Legacy Member
Kevin debruyne vond ik wel zwak spelen. City heeft daar chance gehad met zijn late goal. Waarom debruyne dan vanaf min 75 in de spits moet snap ik ook niet helemaal.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

xiempie

Legacy Member
Xcessive- zei:
Kevin debruyne vond ik wel zwak spelen. City heeft daar chance gehad met zijn late goal. Waarom debruyne dan vanaf min 75 in de spits moet snap ik ook niet helemaal.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Ik vond hem ook niet echt super, maar slaagt er dan toch in met zo'n klasseflits de wedstrijd beslissen.
En Bony is de enige spits die ze hebben momenteel (Iheanacho mag niet optreden in de CL), dus zonder hem was het of wel De Bruyne of Sterling in de spits.

nakedbarrel

Legacy Member
Weet iemand of er een zender is die Real-PSG uitzendt vanavond? Op Holland geven ze geen CL blijkbaar? En 2BE kiest voor Sevilla - goe bezig

Xcessive-

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Weet iemand of er een zender is die Real-PSG uitzendt vanavond? Op Holland geven ze geen CL blijkbaar? En 2BE kiest voor Sevilla - goe bezig

RTL zendt dit uit

Airjinx

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Weet iemand of er een zender is die Real-PSG uitzendt vanavond? Op Holland geven ze geen CL blijkbaar? En 2BE kiest voor Sevilla - goe bezig
Zo onlogisch is het nu ook niet dat ze voor City kiezen. Ze hebben de heenmatch van PSG-Real al getoond (wat op geen klote trok) en bij City spelen 2 Belgen, en bij Sevilla-City staat tenminste nog iets op het spel terwijl PSG en Real sowieso doorgaan. Mss wordt Real-PSG een spektakelmatch en trekt Sevilla-City op niet veel maar dat zullen we pas achteraf kunnen concluderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan