Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moogt het draaien en keren zoveel als ge wilt, maar ik vind voor het jaartal 2015, De Bruyne de beste middenvelder ter wereld, naar mijn mening.Jepjep zei:Geef die rosse ne keer de gouden bal.
)makila zei:No offense tov Hazard, maar dit jaar is De Bruyne mijlenver beter dan Hazard. Zonder De Bruyne zaten de Rode Duivels nu thuis voor de TV te kijken ipv dat ze naar het EK zouden gaan.

Een geluk dat het dan géén schande geworden is héSomeDude zei:Dat meen je nu toch zelf niet, zelfs zonder KDB EK niet halen zou een schande zijn geweest hoor.

Je vergelijkt nu wel het vorige voetbalseizoen met het huidige seizoen.SomeDude zei:Eden Hazard: 9 matchen, 5 goals en 1 assist
Kevin De Bruyne: 10 matchen, 5 goals en 3 assists.


makila zei:Een geluk dat het dan géén schande geworden is hé
Je vergelijkt nu wel het vorige voetbalseizoen met het huidige seizoen.
Dit seizoen speelt Hazard momenteel (nog) niet goed. Amper 1 doelpuntje.![]()

Ook al is die prijs een travestie geworden, dat is wel terecht he. Allez, de top drie moet wel Messi/Neymar/Suarez zijn, maar die spelers spelen wel op een niveautje hoger dan De Bruyne vorig jaar.makila zei:Jammer dat men voor de top-3 weer puur voor de aanvallers gaat. Voor de gouden bal zal het wel gaan tussen Messi, Ronaldo en Neymar vrees ik.
Er is een misunderstanding hierSomeDude zei:Nee dat is over gans de campagne![]()


Kenneke10 zei:Rsca kreeg begot niet zoveel lof dan gent dit jaar terwijl zij wel resultaten neer gezet hebben, wat niet wil zeggen dat gent het slecht doet verre van zelf.
Als supporter zijnde had ik het zelf ook niet verwacht.marcel zei:na 3 speeldagen doet Gent het beter dan RSCA vorig jaar (na evenveel speeldagen). beide 1 punt uit 3 matchen, maar Gent beter doelsaldo. vooral de terugronde was beter, met 5 op 9. dat wordt idd moeilijk voor Gent, maar het is de eerste keer CL voor de ploeg, 95% van de spelers en de trainer. Dat kan je van RSCA ook niet zeggen.
dat Gent zoveel lof krijgt komt gewoon voort uit het feit dat velen het niet verwacht hadden.
Ik vond hem ook niet echt super, maar slaagt er dan toch in met zo'n klasseflits de wedstrijd beslissen.Xcessive- zei:Kevin debruyne vond ik wel zwak spelen. City heeft daar chance gehad met zijn late goal. Waarom debruyne dan vanaf min 75 in de spits moet snap ik ook niet helemaal.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
nakedbarrel zei:Weet iemand of er een zender is die Real-PSG uitzendt vanavond? Op Holland geven ze geen CL blijkbaar? En 2BE kiest voor Sevilla - goe bezig
Zo onlogisch is het nu ook niet dat ze voor City kiezen. Ze hebben de heenmatch van PSG-Real al getoond (wat op geen klote trok) en bij City spelen 2 Belgen, en bij Sevilla-City staat tenminste nog iets op het spel terwijl PSG en Real sowieso doorgaan. Mss wordt Real-PSG een spektakelmatch en trekt Sevilla-City op niet veel maar dat zullen we pas achteraf kunnen concluderen.nakedbarrel zei:Weet iemand of er een zender is die Real-PSG uitzendt vanavond? Op Holland geven ze geen CL blijkbaar? En 2BE kiest voor Sevilla - goe bezig
Lijkt wel mee te vallen ...Fella zei:De Bruyne op de bench...
Misschien wil City gewoon falen Europees.