Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Groot verschil met Brugge imo: Genk verdedigers spelen altijd mooi uit, die van Brugge knallen de bal altijd buiten.

Fraa

Legacy Member
Tevreden met het punt, maar eigenlijk hadden we deze match altijd moeten winnen.

eurowarriors

Legacy Member
Genk had hier moeten winnen en dat Sporting met tien eindigt is ook opvallend! Spijtig dat Plet op het einde Masika niet aanspeelde ipv Vossen.

Fraa

Legacy Member
Ja, maar die bal van Plet was ook gewoon niet goed genoeg. Als die bal goed vertrekt is Masika weg & die haalt niemand meer bij

Clouds&Cereals

Legacy Member
Als Genk de 2e helft begint met een tweede spits winnen we hier altijd. Vossen alleen werkt niet, deed het ook al niet op Kortrijk. Onthoud dat nu eens Mario!

Racing_Genk

Legacy Member
Mau5 zei:
Als Genk de 2e helft begint met een tweede spits winnen we hier altijd. Vossen alleen werkt niet, deed het ook al niet op Kortrijk. Onthoud dat nu eens Mario!

Ja maar dan moet je een VM opofferen en Been kwam voor een gelijkspel

Jepjep

Legacy Member
Genk echt goed bezig Europees dit jaar, mooi voetbal gekoppeld aan resultaten.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Ja Been kwam voor een gelijkspel, maar Sporting was nergens de eerste helft dus dan kan je gerust wat meer druk zetten met een extra spits.

TheRedDevils

Legacy Member
Twas een aangename match! Er zat misschien meer in maar ben blij met het geleverde spel. Sfeer was ook top aan de Brugse kant in de tweede helft, heb die van Newcastle amper nog gehoord. (Birmingham supporters maakten toch veel meer sfeer, hele match door.)
Jammer dat Bordeaux wint, nu moeten we hopen dat Newcastle hen nog punten afsnoept.

Lestienne was echt zeer sterk vandaag trouwens, hopelijk bevestigt hij tegen Anderlecht.

_DKsissor_

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Twas een aangename match! Er zat misschien meer in maar ben blij met het geleverde spel. Sfeer was ook top aan de Brugse kant in de tweede helft, heb die van Newcastle amper nog gehoord. (Birmingham supporters maakten toch veel meer sfeer, hele match door.)
Jammer dat Bordeaux wint, nu moeten we hopen dat Newcastle hen nog punten afsnoept.

Lestienne was echt zeer sterk vandaag trouwens, hopelijk bevestigt hij tegen Anderlecht.
ow ik dacht even dat je het over genk had :) maar oké.... Brugge was de laaste 15 minuten ook wel sterk

starspike

Legacy Member
Mau5 zei:
Als Genk de 2e helft begint met een tweede spits winnen we hier altijd. Vossen alleen werkt niet, deed het ook al niet op Kortrijk. Onthoud dat nu eens Mario!

Op Basel werkte dat zeer goed. En eigenlijk vandaag ook... Werk normaal af en je wint met twee doelpunten verschil.
Het is niet iets dat ik altijd wil zien, maar bij een Europese uitmatch kan ik dat wel volgen. Zeker als dan ook nog eens Barda en Benji gekwetst zijn.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Wat was dat opstootje tussen Anele en Fernandez waar Joos over sprak? Dat heb ik gemist precies
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan