Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mau5 zei:Als Genk de 2e helft begint met een tweede spits winnen we hier altijd. Vossen alleen werkt niet, deed het ook al niet op Kortrijk. Onthoud dat nu eens Mario!
ow ik dacht even dat je het over genk hadTheRedDevils zei:Twas een aangename match! Er zat misschien meer in maar ben blij met het geleverde spel. Sfeer was ook top aan de Brugse kant in de tweede helft, heb die van Newcastle amper nog gehoord. (Birmingham supporters maakten toch veel meer sfeer, hele match door.)
Jammer dat Bordeaux wint, nu moeten we hopen dat Newcastle hen nog punten afsnoept.
Lestienne was echt zeer sterk vandaag trouwens, hopelijk bevestigt hij tegen Anderlecht.
maar oké.... Brugge was de laaste 15 minuten ook wel sterkMau5 zei:Als Genk de 2e helft begint met een tweede spits winnen we hier altijd. Vossen alleen werkt niet, deed het ook al niet op Kortrijk. Onthoud dat nu eens Mario!