Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strupar speelde enkel bij Genkt als ik mij goed herinner, dus wrs.renaat13 zei:Bedoel je niet de Robert? (Spehar)?

-Steve- zei:Vandaag toch echt niet mannen. Het is niet dat ze FCB overrompelen e.
Rubmifer zei:Verdediging is gewoon ondermaats, voor de rest zijn er weinig problemen vind ik. Stenman en Larsen zullen veel verhelpen. En dan nog Blondel voor Jorgensen wisselen en de terugkeer van Vazquez afwachten.
Rikie zei:Bhjeurn gaat scoren, ik zie dat.