Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
jeperdejep zei:
Spijtig dat die op hetzelfde uur spelen. Net als Borussia Mönchengladbach-Lazio. Zenith liverpool lijkt me ook een mooie wedstrijd, die spelen om 18.00. Al zal liverpool niet met haar sterkste elftal spelen vermoed ik.

Waarom niet? De enige kans nog voor Liverpool op een trofee. Alle toppers zijn afgereisd, behalve Agger. Sturridge en Coutinho mogen niet meedoen omdat ze al Europees hebben gespeeld bij Chelsea en Inter.

Humfrie

Legacy Member
Vanavond sowieso de match van de genkies checken. Ben ook wel benieuwd naar Napoli, altijd een leuke ploeg om volgen :) Hopelijk krijgt Anzhi samen met den bous op hun gezicht, ik hekel dat russisch ploegske.

Jepjep

Legacy Member
mtm zei:
Waarom niet? De enige kans nog voor Liverpool op een trofee. Alle toppers zijn afgereisd, behalve Agger. Sturridge en Coutinho mogen niet meedoen omdat ze al Europees hebben gespeeld bij Chelsea en Inter.

Ik dacht misschien dat ze zich op de competitie wilden concentreren omdat ze zich daar niet te veel puntenverlies meer mogen veroorloven om top 6 nog proberen te halen. En Engelse ploegen spelen in de el vaker met een veredeld b -elftal. Maar het is idd nog de enige kans voor een trofee voor liverpool en als jij zegt dat ze met een sterk elftal aan de aftrap komen wil ik dat zeker geloven!

Wilcao zei:
Ik hoop alleen al voor die gast, dat we ze inmaken.

Die geeft ajax alleen maar meer motivatie, zeker de vorige keer toen die ajax een kinderelftal noemde.

Rivfader

Legacy Member
De opstelling van Liverpool:

Liverpool team in full: Reina, Johnson, Skrtel, Carragher, Enrique, Allen, Henderson, Gerrard, Downing, Sterling, Suarez.

Ben benieuwd hoe Allen het gaat doen in deze wedstrijd.

Kenneke10

Legacy Member
Racing_Genk zei:
4500 man in Stuttgart vanavond, voor Genk een absoluut record. Al hebben Standard en A'lecht in het verleden al eens meer fans meegenomen Europees. :p

In 2003 toe Club dortmund uitschakelde, waren er ook tussen de 4000 en 5000 mensen mee, wat een avond was dat zeg :)
Btw hopelijk mooi resultaat vanavond voor krc.

Wilcao

Legacy Member
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Cuenca, Sigthórsson, Fischer.

Kan ik Cuenca eens zien en Sigthorsson is er weer bij!

mtm

Legacy Member
Rusland... zoveel geld maar een deftige plein kan er niet van af.


Ze zouden daar beter eens wat boetes voor geven.

Stan_V

Legacy Member
Ruben van Gucht, ooit nog half-half mee gesproken toen die autosport deed voor EXQI Sport. Daar wist hij wel bitterweinig van

chomo

Legacy Member
jeperdejep zei:
Haha wat een buffelstoot op Marin :D

Chelsea goed begonnen.

Wel k*t dat Ramires altijd moet proberen trappen op doel, 9/10 van die zijn schoten trekken echt op geen hol...

Jepjep

Legacy Member
chomo zei:
Wel k*t dat Ramires altijd moet proberen trappen op doel, 9/10 van die zijn schoten trekken echt op geen hol...

Chance dat Luiz er niet op staat dan, die kan er ook wat van!

Sparta Praag bijna raak na hun eerste kans.

Romelus

Legacy Member
jeperdejep zei:
Who the fuck is die blonde ****** in de studio??

Ruben van Gucht, in de eerste plaats een wielercommentator. Deed koers bij EXQI en heeft al paar wielerwedstrijden voor Sporza gedaan. Daarnaast ook presentator, eerste keer dat hij dit nu doet bij het voetbal. Komt omdat Karl met vakantie is en Maarten (Vangramberen) is nu in Sochi om reportages te verzorgen met het oog op de OS van volgend jaar.

chomo

Legacy Member
Marin heeft vandaag wel al wat mooie bewegingen laten zien. Eerste keer dak dat kan zeggen sinds hij bij CFC speelt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan