starspike
Legacy Member
Man man man...
* Geen Walsh en Mert in de selectie
* Gerkens zal zoals zoveel keer als 19de man afvallen
* Been start met zowat zijn (idee van onze) sterkste ploeg
* Ojo -die eerst afgekeurd was voor Been- krijgt de voorkeur op Schrijvers zo te zien. (ik geloof in hem, maar het is wel heel hypocriet om een speler eerst af te breken en uit de selectie te laten om een nieuwe spits te forceren -hij doet dat nu ook met Walsh voor een RB- en die dan ineens boven je meest talentvolle jongere te plaatsen)
En dat terwijl een bende amateurs uit Ijsland 0-3 moeten komen winnen bij ons.
Ik ben Mario Been KOTSBEU.
* Geen Walsh en Mert in de selectie
* Gerkens zal zoals zoveel keer als 19de man afvallen
* Been start met zowat zijn (idee van onze) sterkste ploeg
* Ojo -die eerst afgekeurd was voor Been- krijgt de voorkeur op Schrijvers zo te zien. (ik geloof in hem, maar het is wel heel hypocriet om een speler eerst af te breken en uit de selectie te laten om een nieuwe spits te forceren -hij doet dat nu ook met Walsh voor een RB- en die dan ineens boven je meest talentvolle jongere te plaatsen)
En dat terwijl een bende amateurs uit Ijsland 0-3 moeten komen winnen bij ons.
Ik ben Mario Been KOTSBEU.

.