Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Wat een schande. Triestige nest.

Misschien een idee of Baraja, Albelda, Vicente en co terug een contract aan te bieden. Liever hen dan de spelers die vandaag op het veld stonden.

Radbraker

Legacy Member
eurowarriors zei:
Wat een schande. Triestige nest.

Misschien een idee of Baraja, Albelda, Vicente en co terug een contract aan te bieden. Liever hen dan de spelers die vandaag op het veld stonden.

Akkoord, Valencia was zwak maar dit is ook de verdienste van Swansea met hun 6 Spanjaarden + Bony.
Het was helemaal om zeep wanneer Rami rood kreeg.
Serge heeft trouwens goed gefloten.

Balsaus

Legacy Member
Snap ook niet dat Luzon een B-team plaats in de EL. Doe da dan tegen Oostende. Nu wordt overwinteren moeilijk

Racing_Genk

Legacy Member
BleKKie zei:
euhum :)

Het roteren heeft dan toch zijn tol gekost?

Naar mijn mening wel. Mujangi Bia, Kanu, Vainquer, Batshuayi, Buyens zijn spelers die allemaal moeten starten.

Racing_Genk

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
:D

Gemiste kans voor standard toch. Zwak broertje van de groep en thuis dan nog.

Denk toch dat Elfsborg het zwakke broertje is hoor. Zweedse competitie stelt pak minder voor dan Deense.

J.Brown

Legacy Member
Balsaus zei:
Snap ook niet dat Luzon een B-team plaats in de EL. Doe da dan tegen Oostende. Nu wordt overwinteren moeilijk

Zijn 1 match ver, geen reden tot paniek. Dat het slecht was is duidelijk, niemand leek er met zijn hoofd bij. Duidelijk de limieten van het rotatiesysteem gevonden. Er bleven maar 4 spelers over uit de match tegen Oostende. Dit zal Luzon niet teveel moeten doen. Ze waren gewaarschuwd voor die Denen, staan niet voor niets in de EL. Ze hebben St-Etienne ook tweemaal verrast.

puni

Legacy Member
Net het winnende doelpunt gezien, ligt toch echt niet alleen aan Vainqueur (schrijnend balverlies wel). Als Opare knijpt zoals hij moet doen ipv daar te staan schimmelen, gaat die bal nooit binnen.

SomeDude

Legacy Member
Balsaus zei:
Snap ook niet dat Luzon een B-team plaats in de EL. Doe da dan tegen Oostende. Nu wordt overwinteren moeilijk

Hij snapt wss het systeem van onze play-offs nog niet :D

Jonas89

Legacy Member
Man man, er zat veel meer ik tegen Wigan. We waren beter in het middenveld maarja met puntje ook tevreden

TazzDeMazz

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Denk toch dat Elfsborg het zwakke broertje is hoor. Zweedse competitie stelt pak minder voor dan Deense.

Dus er zit een esbjerg en een elfsborg in hun poule? ^^ Ik moet die poule eens beter bekijken. Klinkt op papier een gemakkelijke groep. Nu dat brugge geen europees speelt, volg ik de europa league niet zo nauwgezet.

lord pipo

Legacy Member
Het wordt weer een goed jaar voor onze coëfficiënt als de Belgische ploegen zo blijven voortspelen in Europa.
Over Standard:
Wat ik niet begrijp is dat je een volledige competitie lang vecht voor Europees voetbal, en eens je mag spelen in de groepsfase plotseling een B-elftal opstelt omdat de competetie primeert :crazy:.
Vreemde redenering, zeker gezien de play-offs nog lang weg zijn en puntenverlies in de competitie niet zo zwaar doorwegen.

Booka Shade

Legacy Member
Ik ben echt beschaamd, trok werkelijk op NIKS!
Benieuwd wat Guy'ke nu gaat doen..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan