Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
reported





niet echt maar ik wou het eens zeggen
en El Ghannasy is toch maar brol aja, buitensmijten en soumahoero en die arbeitman laten spelen, veel leuker

Soumahoro & Arbitman zijn toch spitsen terwijl EG de flank voor zijn rekening neemt?

Didierke10

Legacy Member
Scepovic ook voorlopig nog niet weg. Rode Ster Belgrado kon voorlopig onvoldoende bankgaranties voorleggen om een transfer mogelijk te maken.

puni

Legacy Member
Standard zou interesse hebben in Legear (net zoals Grozny en PSG trouwens).

EDIT: Damn you, Fireflies. ;p

Bart Religion

Legacy Member
Didierke10 zei:
Scepovic ook voorlopig nog niet weg. Rode Ster Belgrado kon voorlopig onvoldoende bankgaranties voorleggen om een transfer mogelijk te maken.

Heeft ook niet echt z'n kans gekregen. Terwijl Akpala en Kouemaha er ook niet veel van bakten.

Mja, ik weet niet hoe die op training was en bij Kortrijk heeft hij ook geen potten gebroken.
Je zou nochtans denken dat een Servisch (jeugd)international tegen een bal kan stampen :)

pina

Legacy Member
Fireflies zei:
Standard wil mokkende Legear overnemen - Nieuws | Voetbalkrant.com

Legear courtisé par le ... Standard - RTBF Football

Pure roddels, maar toch. Van de kant van Standard zal er wel iets van aan zijn, al acht ik de kans vrij klein dat hij naar Standard zou gaan. Hij moet toch +- 5 mil kosten, dat zie ik Standard niet betalen.

het bedrag 5 miljoen is intussen wel legandaris aan het worden :p
Voor mij mag hij zelfs voor minder vertrekken. Veel te veel geblesseerd. Nog erger dan vargas. Liever dat men direct niet meer op hem moeten rekenen dan dat er wekelijks moet gehoopt worden dat er op hem kan gerekend worden, wat nefast is voor automatismen e.d.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
pina zei:
het bedrag 5 miljoen is intussen wel legandaris aan het worden :p
Voor mij mag hij zelfs voor minder vertrekken. Veel te veel geblesseerd. Nog erger dan vargas. Liever dat men direct niet meer op hem moeten rekenen dan dat er wekelijks moet gehoopt worden dat er op hem kan gerekend worden, wat nefast is voor automatismen e.d.

Morrissey

Legacy Member
pina zei:
het bedrag 5 miljoen is intussen wel legandaris aan het worden :p
Voor mij mag hij zelfs voor minder vertrekken. Veel te veel geblesseerd. Nog erger dan vargas. Liever dat men direct niet meer op hem moeten rekenen dan dat er wekelijks moet gehoopt worden dat er op hem kan gerekend worden, wat nefast is voor automatismen e.d.

De Pina doet hier efkes ne worp naar het wereldrecord schrijffouten maken :D

Maar ik deel uw mening. Zalige speler, maar veel te veel geblesseerd.

pina

Legacy Member
wtf man, 1 letter verkeerd in een woord

ma how how how!!! paniek paniek! we beleven hier 9/11 revisited

ralleke

Legacy Member
2,5 miljoen betalen voor vargas en dan zelf 5 miljoen vragen voor legaer.

I lol'd.

pina

Legacy Member
ja maar ja, 1 typo. De andere 2 letters gewoon vergeten te typen, dat is niet hetzelfde!

StickyPummel

Legacy Member
Nu we toch bezig zijn: die laatste zin klopt ook niet.. "men moeten"

pina

Legacy Member
fu all :tongue:

jullie kunnen allemaal den boom in!

41798_14290927899_1801197_n.jpg

ralleke

Legacy Member
pina zei:
ja maar ja, 1 typo. De andere 2 letters gewoon vergeten te typen, dat is niet hetzelfde!

Liever dat men direct niet meer op hem moeten rekenen dan dat er wekelijks moet gehoopt worden dat er op hem kan gerekend worden, wat nefast is voor automatismen e.d.

worstzin :p

starspike

Legacy Member
Er duiken weer verschillende verhaaltjes op rond die transferstop, maar het enige correcte is dat er wel degelijk spelers KUNNEN vertrekken. Maar ze willen het inderdaad gewoon rustig houden rond de goudhaantjes. Bepaalde andere spelers gaan sowieso kunnen/mogen vertrekken. En tevens begint die periode pas binnen 10 dagen... Door deze druk kan er wel nog veel gebeuren. Oa een matoukou staat dicht bij vertrekken (naar Rusland).

Op zich is het een goed initiatief, maar het is uiteraard allemaal niet zo simpel. Immers kan je niet verhinderen dat de manager van pakweg De Bruyne wel zal, doorgeven wat er speelt. En als er dan een kwalificatiematch niet super verloopt, zou hij wel eens keet kunnen schoppen. Alles gaat er dus vanaf hangen hoeveel respect de spelers en managers hebben voor de club. En dat dat niet iets vanzelfsprekend is, weten we allemaal maar al te goed.

Nu: ideaal zit je met een situatie waarin je spelers hebt voor de belangrijke CL voorrondes en als er (mede daardoor) goede boden binnenkomen, kan je ze nog steeds afhandelen en heb je tijd om een vervanger te zoeken die je dan definitief vastlegt na die periode. Maar inderdaad, zoals reeds aangehaald, wacht niet iedereen op RC Genk.

Misschien neemt Degraen een klein risico, maar ik denk niet dat het slechter gaat aflopen als wanneer hij alles maar zomaar zou laten gebeuren. Het signaal op zich naar spelers en supporters toe is er alvast een goede zaak.

LaBuenaVida

Legacy Member

Haha, lolz, maar ik dacht dat hij zelf dat woord heeft verzonnen:
Legaer + legendarisch = legandarisch
nee? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan