Tandvlees
Legacy Member
Hey ik heb het volgende afbeelding gemaakt met photoshop, en ik heb een raar probleem. Ik sla het op als "JPEG" en wanneer ik het upload en online wil bekijken dan geeft het een error, en wilt het ni weergeven (FIREFOX). Met Safari kan zonder problemen het wel weergeven.
Ik heb het voor uit te proberen het opgeslagen als .PNG, en die wilt hij dan wel tonen zonder problemen. Ik vraag me gewoon hoe kan dit? Ik had hetzelfde probleem al met een andere afbeelding gehad, en toen loste ik het op door "CYMK" te veranderen naar "RGB" wanneer ik mijn file aanmaak, maar dit keer, wat ik ook koos, wou Firefox mijn afbeelding niet tonen.
afbeelding .JPG -> Geef error
http://users.telenet.be/tand/tnT-portfolio/images/de_zeemlap.jpg
afbeelding .PNG -> Geeft juist weer
http://users.telenet.be/tand/tnT-portfolio/images/de_zeemlap.png
Kan iemand mij hierbij helpen? Thanks
Ik heb het voor uit te proberen het opgeslagen als .PNG, en die wilt hij dan wel tonen zonder problemen. Ik vraag me gewoon hoe kan dit? Ik had hetzelfde probleem al met een andere afbeelding gehad, en toen loste ik het op door "CYMK" te veranderen naar "RGB" wanneer ik mijn file aanmaak, maar dit keer, wat ik ook koos, wou Firefox mijn afbeelding niet tonen.
afbeelding .JPG -> Geef error
http://users.telenet.be/tand/tnT-portfolio/images/de_zeemlap.jpg
afbeelding .PNG -> Geeft juist weer
http://users.telenet.be/tand/tnT-portfolio/images/de_zeemlap.png
Kan iemand mij hierbij helpen? Thanks
