Gogeta
Legacy Member
In mijn project, moetk bij een bepaald toestel/berekeningen een knop zetten, als ze die klikken, moet de plattegrond/schema vn dat toestel afgedrukt worden/tevoorschijn komen.
Nu kweet ge kunt normaal afbeeldinge ook opslaan in uw DB zelf... is da aan te raden? of tot welke filesize?
greetz
alsook, weet iemand ofr daarn functie voor is om iets te printen? (afdrukken echt e, ni gwn opt scherm printen
)
Nu kweet ge kunt normaal afbeeldinge ook opslaan in uw DB zelf... is da aan te raden? of tot welke filesize?
greetz
alsook, weet iemand ofr daarn functie voor is om iets te printen? (afdrukken echt e, ni gwn opt scherm printen
)
.