BlueSkyraider
Legacy Member
Hey iedereen,
Voor eindproject van tschoolke moesten wij een Mediatheekbeheer programma maken. Vergelijkbaar met hetgeen men in de bib gebruikt.
Het progje vind je hier. Tis geschreven in VB.net 2k3
Assembly files van office.interop moeten geinstalleerd staan bij u Office2k3.(normaal is dat zo bij full installatie)
(kweetnie hoe da ge dat eventueel mee kunt steken in de setup?)
http://users.telenet.be/petez/Mediatheekbeta.rar
Mensen die dit getest hebben. Gelieve dit ook te laten weten, dan kunnen we je naam noteren in het bèta-tester-lijstje
Eventuele bugs natuurlijk ook.
Alleszins al heeel hartelijk bedankt! :applause:
Greetz
Voor eindproject van tschoolke moesten wij een Mediatheekbeheer programma maken. Vergelijkbaar met hetgeen men in de bib gebruikt.
Het progje vind je hier. Tis geschreven in VB.net 2k3
Assembly files van office.interop moeten geinstalleerd staan bij u Office2k3.(normaal is dat zo bij full installatie)
(kweetnie hoe da ge dat eventueel mee kunt steken in de setup?)
http://users.telenet.be/petez/Mediatheekbeta.rar
Mensen die dit getest hebben. Gelieve dit ook te laten weten, dan kunnen we je naam noteren in het bèta-tester-lijstje
Eventuele bugs natuurlijk ook.
Alleszins al heeel hartelijk bedankt! :applause:
Greetz

)
wij moesten ook bibliotheeksysteem maken, maar dan wel in c++