Archief - [ALG] Bèta testers gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
Hey iedereen,

Voor eindproject van tschoolke moesten wij een Mediatheekbeheer programma maken. Vergelijkbaar met hetgeen men in de bib gebruikt.

Het progje vind je hier. Tis geschreven in VB.net 2k3
Assembly files van office.interop moeten geinstalleerd staan bij u Office2k3.(normaal is dat zo bij full installatie)
(kweetnie hoe da ge dat eventueel mee kunt steken in de setup?)

http://users.telenet.be/petez/Mediatheekbeta.rar

Mensen die dit getest hebben. Gelieve dit ook te laten weten, dan kunnen we je naam noteren in het bèta-tester-lijstje :woohoo:

Eventuele bugs natuurlijk ook.

Alleszins al heeel hartelijk bedankt! :applause:

Greetz

schop aars

Legacy Member
kunde de source code der nie bijzetten.
want zo een programmaken installeren waarvan da ge nie weet wat het precies doet is nie echt aan te raden.

BlueSkyraider

Legacy Member
schop aars zei:
kunde de source code der nie bijzetten.
want zo een programmaken installeren waarvan da ge nie weet wat het precies doet is nie echt aan te raden.

True true, maar kan toch moeilijk heel mijn source code ier zetten? :help:

Maar wat doet het?

Gelijk ik al zei, tis gelijk in de bib. Der zitten X aantal muziekalbums in nen database. Daarvan kunde de locatie van opvragen. Kunt nieuwe albums toevoegen, verwijderen enz.
Ge kunt ontleningen doen, ontleningen terugnemen.
Leden toevoegen, verwijderen, wijzigen.

Verder kunde ook nog rapporten uitvoeren in word en statistieken in excel.
(maar da hoefde niet te doen, want da duurt lang en zo :p )

schop aars

Legacy Member
hmmm ge kunt uw source code files toch uploaden en ne link hier zetten.

CyBeRRaT

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
True true, maar kan toch moeilijk heel mijn source code ier zetten? :help:

Maar wat doet het?

Gelijk ik al zei, tis gelijk in de bib. Der zitten X aantal muziekalbums in nen database. Daarvan kunde de locatie van opvragen. Kunt nieuwe albums toevoegen, verwijderen enz.
Ge kunt ontleningen doen, ontleningen terugnemen.
Leden toevoegen, verwijderen, wijzigen.

Verder kunde ook nog rapporten uitvoeren in word en statistieken in excel.
(maar da hoefde niet te doen, want da duurt lang en zo :p )

omg, da trekt superhard op ons project voor programeren:s wij moesten ook bibliotheeksysteem maken, maar dan wel in c++
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan