Kn0t
Legacy Member
Hallo,
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die interesse hebben om op vrijwillige basis mee te werken aan volgend game-project: Dit oude DOS spel http://achtung.zatacka.com/ in een volledig nieuw jasje steken en nieuwe functionaliteiten zoals online multiplayer, AI, ... voorzien.
In volgend document staat alles duidelijk beschreven:
http://www.knot.be/Zatacka Online.doc
Programmeertaal: Eerste keuze = Java, tweede keuze = C#
Greetz, knot
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die interesse hebben om op vrijwillige basis mee te werken aan volgend game-project: Dit oude DOS spel http://achtung.zatacka.com/ in een volledig nieuw jasje steken en nieuwe functionaliteiten zoals online multiplayer, AI, ... voorzien.
In volgend document staat alles duidelijk beschreven:
http://www.knot.be/Zatacka Online.doc
Programmeertaal: Eerste keuze = Java, tweede keuze = C#
Greetz, knot


(net 1 trimestertje java achter de rug)