Archief - [ALG][ALG] Text Based RPG hulp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xiao

Legacy Member
Hey,

Ik ben momenteel een text-based RPG aan het maken in PHP. Niet omdat ik deze leuk vind ofzo, gewoon om PHP te leren :D
Maar ik ben zelf niet zo creatief en heb wat hulp nodig voor het verzinnen van zinnen voor wanneer de speler tegen een monster wint of verliest.
Als de speler wint, moet (monster), (experience) en (gold) in de zin voorkomen, als hij verliest enkel (monster).
Voorbeelden van winnen:

The (monster) didn't stand a chance! You received (experience) experience and (gold) gold.

You cut off the (monster)'s head, steal (gold) gold and run off. You received (experience) experience.

After a long battle the (monster) gives up and gives you (gold) gold. You received (experience) experience.

Voorbeelden van verliezen:

You notice that the (monster) is too strong for you and you run off.

The (monster) knocks you down and when you wake up he's gone.

The (monster) throws sand in your eyes, your vision gets blurry as the monster runs off.

Graag wat hulp? Zou zo liefst een 25 van elk hebben om wat variatie te creëren
Alvast bedankt :niceone:

PS: sorry voor dubbel [ALG] in titel, maar kreeg ni gepost zonder custom =/

killgore

Legacy Member
WAAROM proberen mensen altijd met een veel te groot project een prog taal te leren.

Ga ffs een nieuws scriptje maken.

Xiao

Legacy Member
Lol, loser, mijn RPG is zo goe als af.
Ga een ander noob noeme

ducky hutty

Legacy Member
Ik vrees beste dat dat 'noob' niet in de slechte betekenis gebruikt was.

Je moet opletten met direct in de agressieve verdediging te kruipen, want zo maak je jezelf niet populair, en je zal dit forum toch nog vrij vaak nodig hebben als je verder gaat met gamedesign.

Daarbij, iemand voor loser uitschelden zal u eerder ongelijk dan gelijk geven. Toon aan met argumenten dat je geen noob bent, en liefst zonder scheldwoorden.

Psychokillah

Legacy Member
llsanderll zei:
Lol, loser, mijn RPG is zo goe als af.
Ga een ander noob noeme

Gij kunt best een beetje op uw woorden letten beste vriend. Zeker als ge 1 van de gevestigde waarden hier gaat beginnen uitschelden.

Usernote added en nen ban kijkt ook achter de hoek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan