Archief - Art Groups, België & collabs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dsdesign

Legacy Member
Hallo, ik heb mij de laatste tijd in mijn vrije tijd bezig gehouden met personal art projects onder de vorm van Photoshop experimenten. (Wallpapers, Digital paintings, Mixed media montages,...).

M'n resultaten so far kan je hier bekijken: http://www.dsdesign.be/ of http://dsdesign.deviantart.com/ of http://www.behance.net/dsdesign Ik doe dit vooral om een bredere kijk op design te krijgen dan enkel webdesign.

Nu wat ik me afvraag is, of er Belgische art groups zijn zoals http://www.depthcore.com of http://www.evokeone.com ? Ik overweeg om te “solliciteren” bij zo'n art group maar vroeg me af of er BE alternatieven zijn. Het valt me wel hard op dat er weinig of geen Belgen lid zijn van zo'n internationale art groups?

PS, ik stel bij deze ook de vraag of er iemand interesse heeft in een collab (gezamelijk project, wallpaper of whatever)? Ik zou eigenlijk graag de Belgische designers wat maar in het daglicht willen brengen. :)

Benieuwd naar jullie reacties!

LunchBox

Legacy Member
als jij belooft je layers te groeperen en een naam te geven wil ik wel'ns een collab overwegen Dries ;)

carhartt^-

Legacy Member
hmm layers groeperen en benoemen :p heb er ook problemen mee!

Dsdesign

Legacy Member
LunchBox zei:
als jij belooft je layers te groeperen en een naam te geven wil ik wel'ns een collab overwegen Dries ;)
:p Layers geen naam geven en groeperen heb ik ondertussen al lang afgeleerd hoor. Ik ga je PM'en over een collab!

Die humhum zegt me eigenlijk niets en de site spreekt me ook niet aan.

tomhuveners, ik stuur je dadelijk ook een PM.

Dsdesign

Legacy Member

dresse

Legacy Member
ik weet niet wat ik ervan mag verwachten, maar in een collab met brooddoos en Ds kan wel leerrijk worden... Moogt me dus ook altijd pm'en...

Dsdesign

Legacy Member
dresse zei:
ik weet niet wat ik ervan mag verwachten, maar in een collab met brooddoos en Ds kan wel leerrijk worden... Moogt me dus ook altijd pm'en...
Oké nice to know, atm ben ik wel terug loaded maar ik geef een seintje als ik terug tijd heb! :)

PoMpElSiEn

Legacy Member
lunchbox, dsdesign ik heb ook nog wel eens intresse in een collabje
@lunch like in the good old days :D

heb wel niveel recents nimeer online, veel bezeggeweest met development
maar ben bijna bijgewerkt en dan gaak mij noggis late gaan
heb er overt laatst nog een me visuasys gedaan

Dsdesign

Legacy Member
PoMpElSiEn zei:
lol had precies tlaatste woord :(
Ik ben zeker ook geïnteresseerd, maar ik ben momenteel bezig met 2 collabs op er zijn terug enkele client projects bijgekomen. Ik heb deze thead gebookmarked voor als ik terug ff tijd heb. Kan je een die collab met visuasys uploaden?

Dave

Legacy Member
Dsdesign zei:
:p Layers geen naam geven en groeperen heb ik ondertussen al lang afgeleerd hoor. Ik ga je PM'en over een collab!

Die humhum zegt me eigenlijk niets en de site spreekt me ook niet aan.

tomhuveners, ik stuur je dadelijk ook een PM.

ik weet dat Joshua Davis regelmatig op die community vertoeft.
ookal is het geen belg :D

Dsdesign

Legacy Member
Leuk, spijtig dat je niets van werken ofzo kan bekijken op de site.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan